اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آگاهی انتظامی همدان هشدار داد

شیوه خاصی از کیف‌قاپی در همدان / شهروندان هوشیار باشند

خبرگزاری فارس: رئیس آگاهی انتظامی استان همدان در خصوص شیوه خاصی از کیف‌قاپی به شهروندان همدانی هشدار داد.

شیوه خاصی از کیف‌قاپی در همدان / شهروندان هوشیار باشند

فرامرز به‌گذر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص شیوه خاصی از کیف‌قاپی به شهروندان همدانی هشدار داد و اظهار داشت: مدتی است باندی سه یا چهار نفره از سارقان ناشناس با خودروهای سواری پژو 405، آردی، سمند تیره رنگ و پراید سفید با پلاک مسروقه و یا مخدوش با پرسه زدن در سطح شهرستان همدان سوژه مورد نظر خود را از آقایان و خانم‌هایی که حامل وجه نقد یا زیورآلات هستند انتخاب و به عنوان مسافر سوار بر خودرو می‌کنند.

وی گفت: پس از سوار شدن مسافران حامل کالای ارزشمند، راننده و سرنشین به بهانه باز بودن درب خودرو سمت سوژه، به وی نزدیک و با فشارهایی که وارد می‌کنند محتویات جیب و یا کیف او را مورد سرقت قرار می‌دهند.

رئیس آگاهی انتظامی استان همدان ادامه داد: در صورتی که سوژه متوجه موضوع شود با تهدید و زور او را از خودرو بیرون انداخته و متواری می‌شوند.

وی بازه زمانی که سارقان مرتکب چنین جرمی می‌شوند را از ساعت 9 صبح تا 14 اعلام کرد و ابراز داشت: همچنین سارقان بیشتر در مسیرهای حاشیه‌ای و قابل دسترسی و خروجی‌های شهر همدان از جمله چهارراه میدان بار به سمت فلکه مدرس، چراغ قرمز، امامزاده عبدالله، سیلو و هنرستان اقدام به این نوع سرقت می‌کنند.

به‌گذر با بیان اینکه مأموران پلیس با جدیت و با تلاش بسیار درصدد دستگیری سارقان هستند، افزود: قطعاً این امر با همکاری شهروندان در آینده‌ای نزدیک محقق می‌شود ولی به دلیل اقدامات پیشگیرانه توصیه می‌شود مردم حتی‌الامکان برای ایاب و ذهاب سعی کنند از وسایل نقلیه عمومی همچون تاکسی و اتوبوس استفاده کرده و از سوار شدن بر خودروهای شخصی ناشناس بپرهیزند.

انتهای پیام/89002/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول