اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان:

پیشرفتمان تنها با تأمین بودجه محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان گفت: در رشته‌هایی مانند شنا و واترپلو اگر بودجه به اندازه کافی نیز وجود داشته باشد اما امکانات سخت افزاری در اختیار نباشد، هیچ پیشرفتی صورت نمی‌گیرد.

پیشرفتمان تنها با تأمین بودجه محقق می‌شود

حمید شب انگیز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: استخر انقلاب از زمانی که احداث شد، قرار بوده به عنوان پایگاه ورزش قهرمانی در اختیار ورزشکاران رشته‌های آبی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه استخرهای اصفهان در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته است، تصریح کرد: اگر استخر انقلاب در اختیار هیئت شنا نباشد و نتوانیم سانس‌های مورد نیاز ورزشکاران را تأمین کنیم، عملا نمی‌توان کاری در این هیئت انجام داد و تمام فعالیت‌های هیئت به تعطیلی منجر می‌شود.

سرپرست هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان با اشاره به اینکه در سال جاری بودجه‌ای به این هیئت اختصاص نیافته است، تاکید کرد: این هیئت رشته‌ها و ورزشکاران زیادی را تحت حمایت خود دارد و در واقع فعالیت سه هیئت در یک هیئت انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه استخر انقلاب تنها محل درآمد زایی هیئت شنا است، افزود: استخر انقلاب هزینه‌های خاص خود را دارد و بهترین ساعات آن نیز به تمرین ورزشکاران رشته‌های مختلف اختصاص پیدا کرده است.

شب انگیز ادامه داد: با وجود مشکلات مالی قناعت و صرفه جویی را در دستور کار خود قرار داد‌ه‌ایم و اهداف مورد نظر خود را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/63006/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول