اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج طلاب سپاه شهدای آذربایجان غربی:

تنوع مسیرهای ارتباطی بر لزوم تبلیغ در فضای مجازی می‌افزاید

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج طلاب سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تنوع مسیرهای ارتباطی لزوم ورود طلاب و روحانیون را‌ برای تبلیغ در فضای مجازی ضرورت می‌بخشد.

تنوع مسیرهای ارتباطی بر لزوم تبلیغ در فضای مجازی می‌افزاید

حجت‌الاسلام کریم حسین‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دسترسی آسان کاربران به ویژه نسل جوان به محیط‌های مجازی ضرورت ورود طلاب به تبلیغ مفاهیم دینی در فضای سایبری را دو چندان می‌کند.

وی با تاکید بر ضرورت ورود طلاب و روحانیون به عرصه تبلیغ دین در فضای اینترنت تصریح کرد: این رسالت در مجموعه بسیج طلاب نیز احصا شده است و طلاب با بهره‌گیری از توان علمی و فقهی خود از فن‌آوری روز نیز در جهت تبلیغ معارف اسلامی استفاده می‌کنند.

این مسئول معرفی سایت‌ها و وبلاگ‌های دینی موفق از طریق برگزاری جشنواره‌های استانی و کشوری و ارزش‌گذاری به فعالیت‌های تبلیغی در حوزه فضای سایبری از سوی مسئولین را در پیشبرد اهداف تبلیغی مهم دانست.

حسین‌خانی با بیان اینکه بحث تبلیغ اشکال مختلف دارد و با توجه به اقتضائات زمانی و مکانی در صورت‌های مختلف انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: گاهی تبلیغ تنها در شیوه‌های سنتی و پای منبر بود، اما توسعه و گسترش راه‌های ارتباط جمعی و تنوع مسیرهای ارتباطی لزوم ورود طلاب و روحانیون را‌ برای تبلیغ در فضای مجازی ضرورت می‌بخشد.

وی به کثرت وجود کاربران به ویژه جوانان و نوجوانان در استفاده از اینترنت، گفت: فراوانی کاربران با توجه به فعالیت‌های ضد دینی و فرهنگی دشمنان خدشه‌دار کردن هویت اسلامی و ایرانی شبهات و انحرافات دینی را همچنین بیشتر می‌کند.

حسین‌خانی اذعان داشت: طبیعی است که اگر بخواهیم از فرهنگ ملی و دینی خود در مقابل هجمه صیانت و پاسداری کنیم باید حوزه‌های علمیه در این عرصه فعال‌تر از همه اقشار دیگر جامعه باشند.

مسئول بسیج طلاب سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: طلاب و روحانیان در تبیین و تشریح معارف دینی و اسلامی از منابع تحقیقی، روایی و حدیثی معتبر و قابل استناد بهره گیرند.

انتهای پیام/61013/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول