اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای برنامه‌ریزی خراسان‌رضوی

21 دوره آموزش مهندسان دستگاه‌های اجرایی مصوب شد

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌رضوی از مصوب شدن 21 دوره آموزش مهندسان دستگاه‌های اجرایی خراسان‌رضوی خبر داد.

21 دوره آموزش مهندسان دستگاه‌های اجرایی مصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسن واحدی صبح امروز در شورای برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: دوره آموزشی مهندسان را شورای فنی خراسان‌رضوی در شورای برنامه‌ریزی استان مطرح کرد تا مجموعه‌های معین مهندسان دستگاه‌های اجرایی دوره‌های آموزشی را بگذرانند.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌رضوی افزود: در صورت تصویب دوره‌ای به دوره ضمن خدمت دستگاه‌ مهندسی استان تعلق گیرد که در شورای فنی استان بر اساس نیازسنجی و طراحی فرم 21 دوره برای آن مصوب شده است.

واحدی با اشاره به 21 دوره مصوب شورای فنی استان گفت: فناوری نوین در صنعت ساختمان، مقاومت مصالح، اصول برنامه‌ریزی و طراحی شهری، آشنایی با نرم‌افزار‌های عمرانی، اخلاق حرفه‌ای و مهندسی، ترافیک و حمل و نقل شهری ،توسعه پایدار معماری اسلامی و ایرانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و شهر و شهرسازی از 21دوره مصوب آموزشی برای مهندسان دستگاه‌های اجرایی است.

وی یادآور شد: این دوره‌های آموزشی متوسط 6 تا 8 ساعت است و شورای فنی استان این دوره‌ها را مصوب کرده اما نیاز به مصوبه شورای برنامه‌ریزی نیز برای اجرایی شدن دارد.

در ادامه محمدحسین فروزان‌مهر استاندار خراسان‌رضوی اظهار کرد: موضوع آموزش در ارتقای کارکنان تاثیرگذار است و سرفصل‌های ارائه شده برای آموزش امور فنی بسیار مناسب است.

وی افزود: همچنین میزان ساعتی که برای آموزش مهندسان در نظر گرفته شده قابل توجه است و امیدواریم هماهنگی با حوزه تحول اداری داشته باشد.

در پایان با رأی حداکثری اعضای اصلی شورای برنامه‌ریزی استان، 21 دوره آموزش مهندسان دستگاه‌های اجرایی با متوسط 6 تا 8 ساعت آموزش مصوب شد.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول