اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قلعه‌گنج:

نظارت بر آموزشیاران از ضروریات است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قلعه‌گنج گفت: نظارت بر آموزشیاران را باید پررنگ‌تر کنیم تا به عنوان خط اول آموزش به صورت مرتب و با انسجام نسبت به تکلیف خود ادای دین کنند.

نظارت بر آموزشیاران از ضروریات است

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، احمد نجنو صبح امروز در جلسه ستاد سوادآموزی و پژوهش این شهرستان اظهار داشت: حماسه ماندگار 9 دی ملت فهیم و با اراده ایران اسلامی را باید همه ساله تکریم و گرامی بداریم زیرا حضور خودجوش ملت در حمایت از ولایت باید شکرگزاری شود.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم در این روزها بصیرت عینی به مردم آگاهی داده شود و نسل به نسل اشاعه یابد، بیان داشت: این روز تداوم قیام عاشورا است و باید به خوبی شناسانده شود.

نجنو تصریح کرد: استعدادهای این منطقه باید توسط آموزش و پرورش شناسایی و در امر پژوهش سرمایه‌گذاری شود تا جوانان در مراتب عالی آموزشی در کنار سایر دانشجویان سر به زیر نباشند.

وی گفت: باید تحقیق و پژوهش در بین دانش‌آموزان را با ایجاد انگیزه اشاعه دهیم تا آنها در مراحل بعدی با این مهم بیگانه نباشند.

امام جمعه قلعه‌گنج بیان کرد: لکه ننگی که از پیش از انقلاب بر پیشانی این ملت و نظام مانده بود، بی‌سوادی بود که با تلاش و همت مضاعف مسئولان دست‌اندرکار امروزه شاهد برگزاری جشن‌های بیسوادی در اقصا نقاط این مرز و بوم هستیم.

نجنو عنوان کرد: نظارت بر آموزشیاران را باید پررنگ‌تر کنیم تا به عنوان خط اول آموزش به صورت مرتب و با انسجام نسبت به تکلیف خود ادای دین کنند.

انتهای پیام/80004/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول