اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر امداد و حوادث غیر مترقبه ایالت سند پاکستان اعلام کرد

ساخت هزار واحد مسکونی برای سیل‌زدگان پاکستانی توسط ایران

خبرگزاری فارس: وزیر امداد و حوادث غیر مترقبه ایالت سند پاکستان با تشکر از مقام معظم رهبری و مردم ایران برای حمایت از سیل‌زدگان این کشور گفت: کمک‌های ایران پس از وقوع سیل در پاکستان توانست برای آسیب‌دیدگان هزار واحد مسکونی بنا کند.

ساخت هزار واحد مسکونی برای سیل‌زدگان پاکستانی توسط ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حلیم شیخ‌عادل صبح امروز در دیدار با آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین اظهار داشت: ملت ایران در وقوع حادثه تأسف برانگیز سیل در کشور پاکستان کمک‌های ارزشمندی داشتند که باید از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تشکر کنیم.

این مسئول افزود: وقوع این حادثه در کشور پاکستان گرچه تأسف برانگیز و دردناک بود، ولی حمایت‌ها و کمک‌های کشور دوست و همسایه ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران موجب شد که بتوانیم دوباره به زندگی خود ادامه دهیم.

وی با اشاره به کمک‌های کمیته امداد امام خمینی عنوان کرد: کمک‌های کمیته امداد امام خمینی پس از وقوع سیل در پاکستان بسیار تحسین برانگیز و ارزشمند بود و توانست برای آسیب دیدگان یک‌هزار واحد مسکونی به عنوان سرپناه در ایالت سند پاکستان بنا کند، زیرا این ایالت بیشترین آسیب و خسارت را در حادثه وقوع سیل دیده بود.

وزیر امداد و حوادث غیر مترقبه ایالت سند پاکستان با اشاره به همکاری دو کشور ایران و پاکستان در همه زمینه‌ها ابراز داشت: امیدواریم همان طور که دو کشور ایران و پاکستان در تمام زمینه‌ها فعالیت ارزشمندی دارند، بتوانیم راهکار و تعاملی برای کمک به محرومان کشور پاکستان داشته باشیم.

شیخ‌عادل به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان اشاره کرد و گفت: امروز ایران اسلامی در سایه رهبری شجاع به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست یافته که موجب دشمنی کشورهای غربی علیه ایران و کشورهای مسلمان شده است.

وی به اختلاف‌افکنی دشمنان به خصوص آمریکا در بین مسلمانان و به خصوص شیعه و سنی اشاره کرد و بیان داشت: کشورهای غربی به خصوص آمریکای جنایتکار با طرح نقشه‌های شوم می‌خواهند بین مسلمانان، به خصوص شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند که در این بین وظیفه مسلمانان کشورهای اسلامی است که هوشیار باشند و فریب نخورند.

وزیر امداد و حوادث غیر مترقبه ایالت سند پاکستان با اشاره به اینکه هیچ فرقی بین شیعه و سنی وجود ندارد، متذکر شد: دشمنان اسلام می‌خواهند از طریق اختلاف افکنی بین شیعه و سنی به مسلمانان ضربه بزنند و با از بین بردن اتحاد بین آنان نقشه‌های شوم خود را در جوامع اسلامی پیاده کنند.

انتهای پیام/77001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول