اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر مطبوعات و فرهنگ ایالت خیبرپختو نخوای پاکستان:

روابط ایالت خیبر پاکستان و فارس گسترش بیشتری می‌یابد

خبرگزاری فارس: وزیر مطبوعات، حمل و نقل، روابط عمومی و فرهنگ ایالت خیبرپختو نخوای پاکستان گفت: پاکستان دارای روابطی صمیمی و عمیق با ایران است و می‌خواهیم که این روابط به مرور زمان بیش از پیش توسعه یابد.

روابط ایالت خیبر پاکستان و فارس گسترش بیشتری می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، میا افتخار حسین در دیدار با حسن درویش وند سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در پیشاور، اظهار داشت: بازدید و امضای یادداشت تفاهم میان حسین صادق عابدین استاندار فارس و امیر حیدرخان هوتی سروزیر ایالت خیبرپختو نخوا موجب توسعه و تقویت بیشتر روابط دو طرف می‌شود.

وی با قدردانی از دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه استاندار فارس به دلیل نخستین سفر یک مقام بلندپایه ایرانی به ایالت خیبرپختونخوا و امضای چند یادداشت تفاهم، تصریح کرد: برای آینده تابناک، وحدت، یکپارچگی و هماهنگی میان دو کشور، این‌گونه بازدیدها از سوی مقامات عالی‌رتبه ضرورت دارد و باید در آینده نیز ادامه پیدا کند.

وزیر مطبوعات، حمل و نقل، روابط عمومی و فرهنگ ایالت خیبرپختو نخوا با بیان این که فرهنگ، سنت‌ها، عقاید و تاریخ ایران و پاکستان به ویژه ایالت خیبر پختونخوا از همسانی بیشتری برخوردار است، ابراز داشت: برای توسعه این روابط مبادله هیئت‌ها در بخش‌های مختلف میان دو کشور باید ادامه یابد.

میا افتخار حسین با تقدیر از خدمات دیپلماتیک سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در ایالت خیبرپختونخوا، خاطرنشان کرد: روابط ایران و این ایالت پیامدهای مثبتی بر وضعیت اقتصادی و اجتماعی دو طرف دارد و این امر موجب برقراری زوال‌ناپذیر اخوت، برادری و محبت میان مردم دو کشور می‌شود.

حسن درویش وند سرکنسول ایران در پیشاور نیز در این دیدار از استقبال گرم و میهمان‌نوازی نمونه دولت ایالتی خیبرپختونخوا از استاندار فارس و هیئت همراه، سپاسگذاری کرد.

انتهای پیام/2448/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول