اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

ایران و پاکستان بیشترین وحدت را داشته باشند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان قزوین دو کشور ایران و پاکستان را کشورهای دوست دانست و گفت: پاکستان جزو کشورهایی است که رئیس جمهور و نخست وزیر آن شیعه هستند، بنا بر این باید بیشترین وحدت بین این دو کشور وجود داشته باشد.

ایران و پاکستان بیشترین وحدت را داشته باشند

به گزارش فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین امروز در دیدار با وزیر امداد و حوادث غیر مترقبه ایالت سند پاکستان، به برنامه‌ریزی دشمنان اسلام برای از بین بردن این وحدت اشاره کرد و بیان داشت: همواره دشمنان اسلام به طرق مختلف به دنبال ایجاد تفرقه بین کشورهای اسلامی هستند تا با ایجاد تفرقه بتوانند توطئه‌های خود را عملی کنند، بنا بر این بر مسلمانان جهان واجب است که هوشیار باشند و اجازه ندهند دشمنان قسم خورده اسلام به آنان ضربه‌ای وارد کنند.

وی به هوشیاری مسلمانان در برابر توطئه‌های استکبار جهانی اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی و ایادی استکبار جهانی می‌خواهند با همین تفرقه به تمام اهداف خود برسند و اگر همه مسلمانان کشورهای اسلامی متحد شوند، به مقصود خود نخواهند رسید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار داشت: اگر همه مسلمانان کشورهای اسلامی با هم اتحاد داشته باشند، قطعا قدرت جهانی اسلام افزایش می‌یابد.

باریک‌بین با اشاره به کمک‌های کمیته امداد در کمک به سیل‌زدگان کشور پاکستان و دیگر کشورهای اسلامی عنوان کرد: باید از تلاش‌های کمیته امداد امام خمینی در کمک‌رسانی به کشورهای مسلمان در هنگام وقوع حوادث مختلف قدردانی کرد، چرا که این نهاد قدس در هرجا که کشور مسلمانی نیاز به کمک داشته باشد به یاری آنها شتافته و هیچ‌گاه آنها را تنها نگذاشته است.

یادآور می‌شود، 95 درصد از جمعیت ایالت سند پاکستان را مسلمانان تشکیل می‌دهند که از این بین 30 درصد شیعه و 70 درصد سنی هستند و در وقوع سیل در کشور پاکستان بیشترین خسارت به ایالت سند پاکستان وارد شد.

انتهای پیام/77001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول