اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارشنبه شب صورت گرفت

توزیع کمک دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران میان سیل‌زدگان دشتستان

خبرگزاری فارس: شامگاه چهارشنبه کمک‌های اهدایی دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران در بین سیل‌زدگان دشتستان توزیع شد.

توزیع کمک دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران میان سیل‌زدگان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، چهارشنبه ‌شب در مراسمی با حضور تعدادی از دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران و جمعی از بسیجیان دشتستان، کمک‌های اهدایی بسیجیان دانشگاه تهران در بین سیل‌زدگان شهر برازجان توزیع شد.

مسئول بسیج دانشجویی دشتستان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیل اخیر خسارت بسیار زیادی به مردم دشتستان وارد کرد و برخی از خانواده‌ها به طور صددرصد خسارت دیده‌اند، به طوری که زندگی آنها در سیل از بین رفته است.

سید محمدجواد مرتضوی افزود: مسئولان باید توجه خود را به سیل‌زدگان بیشتر کنند و در حد توان و بضاعت خود به این عزیزان و مستضعفان سیل‌زده کمک کنند.

وی با اشاره به توزیع اقلام اهدایی دانشجویان گفت: امشب با ابتکار دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران، 230 تخته پتو و تعدادی وسایل موردنیاز سیل‌زدگان از طریق جهادگران بسیجی شهرستان دشتستان میان سیل‌زدگان توزیع شد.

مسئول بسیج دانشجویی دشتستان یادآور شد: این اقلام با همکاری بسیجیان پایگاه اباصالح‌المهدی(عج)برازجان میان سیل‌زدگان توزیع شد که رضایت خانواده‌های کم‌بضاعت را در پی داشت.

مهدوی مرتضوی بیان کرد: در اسلام سفارش بسیار زیادی برای کمک به هم‌نوع شده و همه مسئولان و مردم وظیفه دارند به افراد فقیر، ضعیف و آسیب‌دیده کمک کنند.

وی در پایان اذعان داشت: بسیج همواره در امور خیر و عام‌المنفعه پیشگام بوده است، امیدواریم این روند تداوم داشته باشد و همه مسئولان در این راستا کمک کنند.

انتهای پیام/2451/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول