اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت قایقرانی گیلان خبر داد

راهیابی بانوان قایقران گیلان به اردوی آب‌های آرام

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت قایقرانی گیلان گفت: سه بانوی قایقران گیلان به چهارمین مرحله اردوی تیم ملی آب‌های آرام راه ‌یافتند.

راهیابی بانوان قایقران گیلان به اردوی آب‌های آرام

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، کریم شعبانی در جلسه هیئت قایقرانی استان درباره برگزاری اردوی تیم ملی آب‌های آرام، اظهار کرد: چهارمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام بانوان بزرگسالان از 9 دی ماه جاری در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.

وی افزود: طبق اعلام فدراسیون قایقرانی، شش نفر از بانوان پاروزن در دو بخش کایاک و کانو از 9 دی ماه جاری در دریاچه ‏آزادی چهارمین مرحله اردوی تدارکاتی خود را آغاز می‌کنند.

به گفته رئیس هیئت قایقرانی گیلان، این مرحله از اردو به مدت سه هفته برگزار ‏می‌شود و تا 30 دی ماه جاری ادامه دارد.

وی با اشاره به مربیان تیم مذکور گفت: ایرج اقلیمی از گیلان مدیر تیم‌های ملی، مسعود مهدوی‌نیا سرمربی و آیگون پژوهش از گیلان به همراه الهه خوارزمی مربیان تیم ملی ‏آب‌های آرام بانوان هستند.‏

شعبانی با اشاره به اسامی ورزشکاران بیان کرد: نگار علی‌محمدی و فرنوش انواری و انسیه رهرو از گیلان در بخش کایاک به این مرحله از اردو دعوت شدند.

وی، نادیا تالانک از کرمانشاه، الهه ‏نیکوحرف صالحی از تهران و معصومه داناپور از آذربایجان شرقی را در بخش کانو جزو دیگر نفرات دعوت شده به این مرحله از اردوی تیم ‏ملی ذکر کرد.

این مسئول با اشاره به یازدهمین دوره مسابقات ورزش‌های آبی کارکنان سازمان بنادر کشور، یادآور شد: این مسابقات در دو رشته شنا و قایقرانی برگزار شد که در رقابت‌‏های قایقرانی این مسابقات تیم‌هایی از بندرانزلی، بندر نوشهر، بندر شهید رجایی، بندر چابهار، بندر بوشهر، ‏بندر امیرآباد، سازمان مرکزی و بندر امام (ره) حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در پایان رقابت‌ها تیم بندر انزلی با کسب 10 مدال طلا و 4 نقره و 132 امتیاز مقام قهرمان شد، خاطرنشان کرد: بندر بوشهر با یک طلا، 6 ‏نقره، دو برنز و کسب 95 امتیاز مقام دوم و سازمان مرکزی با دو طلا، 4 برنز و 87 امتیاز مقام سوم را کسب ‏کردند.

انتهای پیام/84002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول