اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

متخصص اطفال در افغانستان:

روابط مشترک بین افغانستان و ایران برای ارائه خدمات درمانی افزایش یابد

خبرگزاری فارس: یک متخصص اطفال در افغانستان گفت: باید با ایجاد روابط مشترک بین کشور افغانستان و ایران بتوانیم از دانش پزشکی ایران استفاده کنیم.

روابط مشترک بین افغانستان و ایران برای ارائه خدمات درمانی افزایش یابد

نظیر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با سومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی اظهار کرد: کشورهای اسلامی جایگاه خوبی را در تکنولوژی و حوزه سلامت پیدا کرده‌اند در این راستا باید تلاش شود تا امکانات آنها به سایر کشورها شناسانده شود.

متخصص اطفال در افغانستان افزود: امیدواریم با برگزاری کنفرانس گردشگری سلامت بین کشورهای اسلامی هماهنگی به وجود آید تا بهتر بتوانند به هموطنان خود در حوزه خدمات درمانی خدمت کنند.

رحمانی تاکید کرد: برگزاری کنفرانس‌های محلی برای تبادل افکار است و سبب معرفی نیازهای کشورها به یکدیگر می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: افغانستان کشوری جنگ زده است و نیازمند خدمات درمانی است و ما با شرکت در این کنفرانس در صدد هستیم تا با ایجاد روابط مشترک بین کشور افغانستان و ایران بتوانیم از دانش پزشکی ایران استفاده کنیم.

متخصص اطفال در افغانستان یادآور شد: بیشتر مردم افغانستان نیازمند خدماتی هستند که ما نمی‌توانیم آنها را ارائه دهیم و ارتباط خوب با بیمارستان‌های ایران به ویژه مشهد که نزدیک به مرزهای افغانستان است سبب تامین خدمات درمانی مردم افغانستان می‌شود.

رحمانی با اشاره به بیمارستان رضوی گفت: خدمات بیمارستان رضوی بالاتر از تصور من بود و امیدوارم پس از بازگشت به افغانستان این خدمات را به سایر متخصصان کشور خود معرفی کرده تا در درمان بیماران خود بتوانیم از آن استفاده کنیم.

وی افزود: زیرا پزشکان افغانستان بیماران خود را برای استفاده از خدمات درمانی بهتر به کشورهای هند و پاکستان معرفی می‌کنند و با هزینه‌های کمتری که برای درمان در ایران وجود دارد تصمیمی برای فرستادن بیماران به ایران لحاظ کنیم.

انتهای پیام/70019/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول