اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بابلسر:

بسیج تضمین‌کننده استواری اسلام است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان بابلسر گفت: بسیج تضمین‌کننده بقا و استواری دین مبین اسلام است.

بسیج تضمین‌کننده استواری اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، علی تقی‌پور ظهر امروز در دومین روز رزمایش پنج هزار نفری پیامبر اعظم(ع) که در پادگان شهید قصابیان بابلسر برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطر 540 شهید شهرستان بابلسر اظهار داشت: خداوند بزرگ را شاکر هستیم که در روز ولادت هفتمین گوهر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام موسی کاظم (ع) توفیق برگزاری این رزمایش و نمایش قدرت را به ما داده است.

وی ادامه داد: بنا به فرموده امام راحل‌ اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شود، چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان بابلسر، شورآفرینی برای جوانان، امیدآفرینی برای علاقمندان به نظام جمهوری اسلامی و بیم‌آفرینی برای دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را از مشخصه‌های شجره طیبه بسیجی دانست و افزود: بسیج تضمین‌کننده بقا و استواری این سرزمین و دین مبین اسلام است.

تقی‌پور تصریح کرد: تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب، تبیین نقش و جایگاه بسیج در انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، معرفی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و کارکردهای بسیج در عرصه‌های مختلف و مشارکت فعال بسیج در فضاسازی و تقویت و تعظیم شعائر اسلامی، انقلابی و ارزشی از مهم‌ترین اهداف بسیج است.

این مسئول، ایجاد آمادگی و حضور هوشمندانه بسیج برای مقابله با تهدیدات، ساماندهی و سازماندهی نیروهای بسیجی، نمایش صلابت، اقتدار و حضور توأم با هوشیاری و آگاهی بسیجیان در عرصه‌های گوناگون را از مهم‌ترین اهداف این رزمایش برشمرد.

انتهای پیام/86010/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول