اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس:

زیرساخت‌های جذب گردشگر سلامت فراهم شود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: در درجه نخست باید زیرساخت‌های لازم برای جذب گردشگران سلامت ایجاد شود و با تعامل دو بخش خصوصی و توریستی می‌توان جذب گردشگران سلامت را افزایش داد.

زیرساخت‌های جذب گردشگر سلامت فراهم شود

محمدمهدی سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با سومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال 85 هزار گردشگر وارد کشور شده‌اند و از نظر اقتصادی ورود گردشگران سلامت به کشور بسیار ارزشمند است.

عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه هر چهار گردشگر سلامت ایجاد یک شغل می‌کند و سه برابر گردشگر عادی درآمدزایی دارد در دنیا به این حوزه توجه خاصی می‌شود.

سپهری تاکید کرد: اقتصاد گردشگر سلامت بسیار بیشتر از اقتصاد نفت است و در شبکه‌های اجتماعی سبب هم‌ترازی بخش عرضه و تقاضا می‌شود.

وی یادآور شد: کشورهای دنیا سعی می‌کنند تا با ایجاد بهترین امکانات گردشگران سلامت را به سوی کشور خود جذب کنند در نتیجه کشورهای اسلامی باید با امکانات آنها آشنا شده و بتوانند این سرویس‌ها را ارائه دهند تا گردشگران سلامت را به سوی خود جذب کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس افزود: سازمان ارزشمندی در ارتباط با کشورهای اسلامی ایجاد شود و خدمات و کیفیت بیمارستان‌های آنها را ارزیابی کرده تا سبب ارتقای خدمات درمانی شود.

سپهری با اشاره به خدمات بیمه‌ای گفت: انتظار می‌رود تا با ارائه یک بیمه ثابت بین کشورهای اسلامی خدمات‌دهی به گردشگران سلامت به سطح مطلوب‌تری برسد.

وی تاکید کرد: در درجه نخست باید زیرساخت‌های لازم برای جذب گردشگران سلامت ایجاد شود و با تعامل دو بخش خصوصی و توریستی می‌توان جذب گردشگران سلامت را افزایش داد.

عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس یادآور شد: حتما سازمان کنفرانس اسلامی و مجموعه کشورهای اسلامی یک سازمانی را برای ارائه خدمات بر اساس استانداردهای روز دنیا ایجاد کنند تا توریسم درمانی جهان اسلام بیشتر شود.

انتهای پیام/70003/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول