اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم راگبی‌ کرمان:

راگبی در کرمان دگرگون شده است

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم راگبی استان کرمان گفت: با توجه به فعالیت‌های انجام گرفته در هیئت ورزشی انجمن‌ها، وضعیت ‌رشته راگبی در استان کرمان دگرگون شده است.

راگبی در کرمان دگرگون شده است

رامین تاج‌الدینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان از حضور رضایت‌بخش دو تیم استان کرمان در مسابقات ساحلی کیش خبر داد و اظهار داشت: تیم کرمان برای کسب تجربه و میدان دیدن عازم این مسابقات شد‌ در مجموعه این تیم حضور خوبی در رقابت‌های ساحلی قهرمانی کشور داشت و عنوان تیم اخلاق مسابقات را به خود اختصاص داد.

وی از زحمات ایرانمنش مسئول انجمن راگبی استان کرمان برای اعزام به این مسابقات قدردانی کرد و افزود: اقدامات اخیر

صورت گرفته در این رشته موجب شده‌ تا راگبی در کرمان بهار دوباره‌ای را تجربه کند.

تاج‌الدینی ابراز داشت: این ورزش با توجه به قدمت 12 ساله‌اش در کشور و کرمان همواره با استقبال ورزشکاران کرمانی روبه‌رو بوده ‌و حتی عنوان‌‌ تیم‌های کرمان در مسابقات کشوری و حضور ورزشکاران ما در اردوها و مسابقات مختلف برون مرزی همه حکایت از پیشرفت و موفقیت این ورزش در کرمان داشت.

وی‌ تصمیمات اتخاذ شده ‌در سطح کلان ورزش استان کرمان را طی چند سال گذشته ‌عامل ‌افت این رشته دانست و اظهار داشت: ‌این رشته طی چند سال گذشته مورد بی‌مهری مسئولان ورزش قرار گرفت و راگبی کرمان افت کرد.

تاج‌الدینی با بیان اینکه‌ طی چند ماه گذشته و با توجه به فعالیت‌های انجام گرفته در هیئت ورزشی انجمن‌ها، وضعیت این رشته دگرگون شده است‌، عنوان کرد: ‌تشکیل تیم راگبی استان، برگزاری دوره‌های آموزشی و اعزام تیم به مسابقات کشوری از جمله اقداماتی بود که اخیرا برای رونق دوباره این رشته انجام شده است.

سرپرست کل مسابقات راگبی ساحلی قهرمانی کشور ‌گفت: مسابقات راگبی ساحلی کشور طی روزهای 25 و 26 مهرماه سال جاری در جزیره کیش برگزار‌ و تیم کرمان به منظور آشنایی با وضعیت آب و هوایی و شرایط برگزاری مسابقات از 23 عازم این جزیره شد، این مسابقات در ابتدا مقرر بود تا با حضور هشت تیم برگزار شود، اما ‌در نهایت 12 تیم اعلام آمادگی خود را برای شرکت در این مسابقات اعلام کرد‌ند و در مجموع برگزاری این مسابقات رضایت‌بخش بود.

تاج‌الدینی شناخت رشته راگبی به جامعه را به معرفی بیشتر این رشته مرتبط دانست و افزود: باید اطلاع‌رسانی بیشتری برای معرفی این رشته ورزشی انجام شود، هم اکنون 38 نفر ورزشکار زن و مرد برای این دوره آموزشی ثبت نام کرده‌اند، البته تیم بزرگسالان یا همان تیم اصلی راگبی کرمان تمریناتش را در زمین استانداری دنبال می‌کند.

وی در مورد چگونگی انتخاب افراد برای عضویت در تیم‌های راگبی استان کرمان گفت: ‌سعی‌ کردیم نفراتی را انتخاب کنیم که در وهله اول استعداد و توانمندی حضور در این رشته را دارند، فکر می‌کنم باید در گام بعدی‌ به  فکر ایجاد تیم‌هایی در رده‌های سنی این رشته باشیم.

انتهای پیام/80011/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول