اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش تیم دوومیدانی پیوند اعضا:

ورزشکاران پیوند اعضا هم مانند پارالمپیکی‌ها حمایت شوند

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش تیم دوومیدانی پیوند اعضا گفت: باید به ورزشکاران پیوند اعضا نیز مانند ورزشکاران پارالمپیکی توجه شود.

ورزشکاران پیوند اعضا هم مانند پارالمپیکی‌ها حمایت شوند

رضا طهماسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به افتخاراتش در تیم ملی دوومیدانی پیوند اعضا اظهار کرد: در رقابت‌های 2010 تونس و در ماده 1500 متر موفق کسب مدال طلا و در ماده 1200 متر نیز مدال نقره کسب کردم.

وی تصریح کرد: در مسابقات جهانی 2011 سوئد نیز در ماده 800 و 1500 متر مدال نقره و در دو صحرانوردی نیز رتبه چهارم جهان را کسب کردم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم دوومیدانی پیوند اعضا به شکستن رکورد 4 در 100 متر دنیا توسط تیم ملی ایران اشاره کرد و افزود: توانستیم رکورد این ماده را که در اختیار تیم انگلستان بود را پس از 10 سال بشکنیم.

وی گفت: در رقابت‌های قهرمانی کشور که در تیر ماه سال جاری برگزار شد در ماده 800 و 1500 متر نیز موفق به کسب مدال طلا شدم و با حضور در مسابقات 2012 خاورمیانه که در کشور امارات بود نیز موفق به کسب مدال طلا شدم.

طهماسبی تأکید کرد: در حال حاضر نیز قصد دارم تمرینات خود را برای حضور در مسابقات آفریقای جنوبی که از خردادماه سال آینده آغاز می‌شود آماده کنم.

وی با اشاره به مشکلات ورزشکاران پیوند اعضا افزود: هیچ تفاوتی میان ما و ورزشکاران پارالمپیکی وجود ندارد اما در حال حاضر رسیدگی بیشتری به این ورزشکاران می‌شود و این در حالیست که ما هم تمام سختی‌ها و فشارهایی که به سایر ورزشکاران می‌شود را تحمل می‌کنیم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم دوومیدانی پیوند اعضا اضافه کرد: از وزارت ورزش و جوانان تقاضا داریم رسیدگی بیشتری به ورزشکاران پیوند اعضا بکنند و به ما هم مانند ورزشکاران سایر رشته‌ها توجه شود.

وی افزود: با توجه به اینکه از ناحیه کلیه مشکل داریم و هوای سرد برای ما مضر است باید یک سالن سرپوشیده در اختیار ما قرار بگیرد تا بتوانیم تمرینات خود را در آن برگزار کنیم.

طهماسبی تأکید کرد: لازم می‌دانم از جواهری مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، یزدان پناه رئیس هیئت ورزش‌های خاص و پیوند اعضا استان اصفهان و آقای طغیانی در اداره گاز که ما را مورد حمایت مالی برای حضور در مسابقات برون مرزی قرار می‌دهند تشکر کنم.

انتهای پیام/63020/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول