اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته ورزش شورا شهر گرگان تاکید کرد

عدم تحقق وعده‎های مسئولان دلیل آسیب به پیکره ورزش گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته ورزش شورا اسلامی شهر گرگان گفت: عدم تحقق وعده‎های مسئولان در زمینه مساعدت به تیم‎های ورزشی موجب آسیب به پیکره ورزش استان شده است.

عدم تحقق وعده‎های مسئولان دلیل آسیب به پیکره ورزش گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر گرگان، مصطفی سبطی با تاکید بر اینکه کمیته ورزش شورای شهر با هدف توسعه ورزش‎های همگانی و کاهش آسیب‎های اجتماعی تشکیل شده است اظهار داشت: طی سه نشست برگزار شده در کمیته ورزش شورا بر ارائه راهکارهای مناسب به منظور تقویت و توسعه جایگاه رشته‎های مختلف ورزشی در شهر گرگان تاکید شده است.

وی با اشاره به نقش شورا به عنوان نهاد مردمی در خصوص تعامل با دیگر سازمان‎ها و ادارات مرتبط برای رصد کردن، شناسایی و رفع چالش‎های ورزشی سطح شهر، افزود: کمبود اعتبارات ورزشی و عدم اسپانسر و حمایت‎کننده‎های مالی از مشکلات اساسی تیم‎های ورزشی حرفه‎ای و تخصصی است، در این خصوص باید با برنامه‎ریزی و پیگیری از طریق مسئولان بالادست چاره‎اندیشی کرد.

رئیس کمیته ورزش شورا اسلامی شهر گرگان با تاکید بر اینکه عدم تحقق وعده‎های مسئولان در زمینه مساعدت به تیم‎های ورزشی موجب آسیب در پیکره ورزش استان شده است، اذعان داشت: بررسی اختصاص بودجه به هیئت‎های ورزشی از سوی شورا و توزیع عادلانه آن بین تیم‎های ورزشی در دستور کار این کمیته قرار گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان حمایت از تیم بسکتبال به عنوان پیشانی ورزش گرگان و تقدیر از قهرمانان ورزشی رشته‎های مختلف ورزشی در صحن شورا را از جمله اقدامات مثبت شورا و شهرداری در حمایت از ورزشکاران عنوان کرد و ابراز داشت: از ملاک‎های اساسی در اختصاص بودجه از سوی شورا به هیئت‎های ورزشی تعداد ورزشکاران سازمان‎یافته، تعداد تیم‎های لیگی، تعداد مدال‎های ملی و بین‎المللی و تعداد اعضای عضو در تیم ملی و میزان مشارکت و همکاری هیئت با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری است.

سبطی اختصاص لوازم ورزشی به پارک‎های محلات و ست‎های ورزشی در مدارس را از اولویت‎های برنامه سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری معرفی کرد و یادآور شد: نیازسنجی سالن‎های ورزشی از لحاظ امکانات و بررسی فنی سالن‎های در دست احداث نیز از جمله برنامه‎های در دست اقدام این کمیته است.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول