به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلالزاده ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالان بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات نهادهای دولتی آذربایجانغربی که در سالن اجتماعات شرکت مخابرات استان برگزار شد، اظهار داشت: توجه به مردمداری و اخلاق در کنار توسعههای روزمره میتواند راهگشای پیشرفت دستگاههای اجرایی باشد.
این مسئول افزود: رضایت مردم مهمترین بخش فعالیت ادارات است که در کنار استفاده از تجهیزات مدرن روز باید مورد توجه قرار گرفته و به این ترتیب شاهد اثرگذاری چنین فعالیتهایی در سطح ادارات باشیم.
استاندار آذربایجانغربی تاکید کرد: استفاده از ابزار روز در بالا بردن خدماتدهی ادارات یکی از نیازهای نهادهای دولتی است که در این خصوص توجه چندانی صورت نگرفته و به همین دلیل شاهد بیمیلی مدیران و کارکنان در زمینه استفاده از این تجهیزات هستیم.
وی با اشاره به برخی کمکاریهای صورت گرفته در نهادهای دولتی برای ارائه خدمات به مردم، عنوان کرد: انتخاب بهترین کارکنان در زمینه خدماتدهی و همچنین ایجاد رابطه میان مردم و نهادها میتواند در دستور کار مدیران قرار گیرد تا به این روش راهکارهای تعامل بین اداری و بین بخشی نیز فراهم شود.
جلالزاده ضمن بیان این نکته که رضایت مردم قله افتخارات نظام اداری است، گفت: مدیران ارشد باید با توجه به این مقوله به انتخاب کارکنان پرداخته و به این ترتیب زمینه کارهای بیشتر را فراهم کنند.
این مسئول اذعان داشت: دشمنان در صدد ضعیف نشان دادن سیستم اداری کشور هستند به طوری که روش فعلی را ضعیف نشان داده و مردم را برای برخورداری از سیستمهای برتر اداری دعوت میکنند که در این مورد وظیفه کارشناسان فناوری ارتباطات ادارات است که با الهام از توانمندیهای روز دنیا به ارائه خدمات برتر بپردازند.
جلالزاده متذکر شد: برنامههای نهادهای دولتی باید هدفگذاری شود تا به این ترتیب شاهد ارتقای سطح فعالیتهای این نهادها باشیم. همچنین ایجاد تعامل با نهادها و شرکتهای خصوصی از راههایی است که میتواند زمینه لازم برای گسترش فعالیتهای ادارات را فراهم سازد.
انتهای پیام/61003/ن/د1000