اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان‌غربی:

ساختار دانش‌بنیان در ادارات مختلف پایه‌ریزی شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان‌غربی گفت: برای ایجاد ارتباط میان مردم و مدیران فاصله‌های موجود برداشته شود و به این ترتیب ساختار دانش‌بنیان در ادارات مختلف پایه‌ریزی شود.

ساختار دانش‌بنیان در ادارات مختلف پایه‌ریزی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی اسمعیل‌زاده صبح امروز در همایش تجلیل از فعالان بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات نهادهای اجرای آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: این شرکت در برقراری ارتباط میان ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی عملکردی روشن و درخشان دارد.

این مسئول افزود: اولین قرارداد کاری در ارتباط با توسعه فن‌آوری‌های ارتباطی میان نهادها میان اداره کل مخابرات استان و سازمان بازرسی منعقد شده که در همین راستا سایر نهادها نیز وارد کار شده و اقدامات مناسبی در این خصوص انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان‌غربی بیان داشت: زیرساخت‌های موجود در استان برای ایجاد شبکه قوی فن‌آوری ارتباطات میان ادارات یکی از برترین زیرساخت‌ها است که باید برای استفاده بهینه از این زیرساخت توان ادارات و نهادها به کار گرفته شود.

وی خاطر نشان کرد: آموزش کارکنان در خصوص نحوه استفاده از خدمات اینترنتی، ایجاد فرصت‌های اقتصادی برای بهره‌برداری از فناوری‌های نوین و بهبود سلامت شهروندان از مهم‌ترین اصولی است که باید در تأمین شبکه‌های فناوری اطلاعات مورد توجه قرار گیرد.

اسمعیل‌زاده ابراز داشت: باید برای ایجاد ارتباط میان مردم و مدیران فاصله‌های موجود برداشته شود و به این ترتیب ساختار دانش‌بنیان در ادارات مختلف پایه‌ریزی شود.

این مسئول با اشاره به توسعه فناوری در ادارات و نیاز نهادها برای برخورداری از این فناوری‌ها، متذکر شد: توسعه فناوری یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که  باید در تمام نهادها مورد توجه قرار گیرد تا مدیران نسبت به آشناسازی کارکنان اهتمام ورزند.

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان‌غربی تاکید کرد: ایجاد پهنای باند 4 هزار مگابایتی در مقایسه با 617 مگابایت پهنا در سال 89 یکی از تأثیرگذارترین اقدامات این نهاد است که ایجاد امنیت برای آن از مهم‌ترین نکاتی است که باید مورد توجه باشد.

انتهای پیام/61003/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول