اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تویسرکان خبر داد

آسفالت 176 هزار متر مربع از خیابان‌های تویسرکان

خبرگزاری فارس: شهردار تویسرکان از آسفالت و بهسازی 176هزار متر مربع خیابان‌های شهر تویسرکان با صرف 2 میلیارد تومان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

آسفالت 176 هزار متر مربع از خیابان‌های تویسرکان

عزیزالله مالمیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، رویکرد اصلی و مهم برای شهرداری را خدمت‌رسانی به منظور ایجاد امنیت و آرامش مردم دانست و اظهار داشت: شهرداری در عرصه مسئولیتی با شناسایی اولویت‌ها و ضرورت‌های خدماتی و عمرانی در راستای رفع مشکلات شهر و شهروندان عمل می‌کند.

وی با تأکید بر ضرورت تسریع‌بخشی خدمات‌رسانی درست و اصولی با لحاظ ارتقای کیفت کار مبتنی بر تقاضا و نیازهای شهر و شهروندان، گفت: شهرداری تویسرکان با تنظیم برنامه‌ها، اهداف و سیاست‌های خود را برای پاسخگویی به‌هنگام به مطالبات مردم کارکردی کارآمد ‌بخشیده است.‌

شهردار تویسرکان خدمات عمرانی را بخشی از حوزه‌های فعالیتی شهرداری در سطح شهر برشمرد و از آسفالت 176 هزار متر مربع خیابان‌های تویسرکان از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای تأمین امنیت و تسهیل رفت و شد شهروندان خبر داد.

وی هزینه صرف شده برای آسفالت خیابان‌های شهر تویسرکان را 2 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در کوتاه‌ترین زمان با کیفیت بالای کاری ترمیم، لکه‌گیری، روکش و آسفالت معابر سطح شهر و خیابان‌های انقلاب، باهنر، 15 متری کارگر و معابر مساکن مهر شهر تویسرکان با پخش 22 هزار تن آسفالت و کار مستمر دو اکیپ پخش آسفالت دستی و مکانیزه انجام شد.

مالمیر در ادامه از پیاده‌رو سازی شهر تویسرکان با به‌کارگیری آجر‌پرسی، بتون و موزاییک با کیفیت بالا به وسعت 13 هزار متر مربع در خیابان‌های باهنر، سرابی، شهیدرجایی، عین‌آباد، بلوار شهید بهشتی، شهرک طالقانی و مساکن مهر خبر داد و ابراز داشت: برای عملیاتی کردن پیاده‌روسازی قسمت‌های عنوان شده اعتباری بالغ بر 220 میلیون تومان هزینه شده است.

وی بهبود وضعیت محیطی و بهسازی مسیر رفت و آمد شهروندان شهر را از دیگر اقدامات شهرداری در پروسه 9 ماهه سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: تعویض و ترمیم جداول سطح شهر به متراژ 5 هزار و 836 متر مربع با استفاده از مصالح استاندارد و مرغوب بتونی و سنگ گوهره با صرف اعتباری به مبلغ 400 میلیون تومان از آغاز سال جاری تا به امروز انجام شده است.

شهردار تویسرکان در پایان سخنانش مجموع هزینه‌های صرف شده برای اجرای طرح‌های عمرانی در بخش‌های ترمیم، روکش، لکه‌گیری و آسفالت، پیاده‌رو سازی و تعویض و ترمیم جداول را 2 میلیارد و 620 میلیون تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/89010/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول