اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

گردنه الماس در سخت‌ترین شرایط هم مسدود نمی‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: به دلیل اهمیت استراتژیک گردنه الماس، در سخت‌ترین شرایط هم نمی‌توانیم گردنه الماس را مسدود کنیم.

گردنه الماس در سخت‌ترین شرایط هم مسدود نمی‌شود

هوشنگ محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: شهرستان خلخال به لحاظ قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی کوهستانی و سردسیر بودن می‌طلبد نگاه ویژه مسئولان استانی به این شهرستان بیشتر شود و در تجهیز راهدارخانه الماس و پایگاه امداد و نجات همت ویژه‌ای صورت گیرد.

وی یادآور شد: جاده‌ای که در آن بیش از 150 خودرو در کمتر از چند ساعت گرفتار می‌شوند نشان از پرتردد بودن و اهمیت این محور است و محور خلخال به اسالم به دلیل اینکه راه ارتباطی شهرستان خلخال با گیلان و تهران است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فرماندار شهرستان خلخال در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از تلاش راهداران و امدادگران شهرستان‌های خلخال و طالش و همچنین مسئولان دو شهرستان گفت: همه باید دست در دست هم دهیم و در خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکل تردد آنها کوشا باشیم.

محمدی، نگاه ویژه استان به شهرستان خلخال را خواستار شد و افزود: انتظار می‌رود با توجه به شرایط فوق‌العاده و ویژه شهرستان خلخال تجهیز این راهدارخانه در اولویت نگاه مسئولان استانی قرار گیرد.

این مسئول خواستار امکانات‌دهی بیشتر و تجهیز بیشتر راهدارخانه الماس و پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر در گردنه الماس شد.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل از همدلی و همت شبانه‌روزی نیروهای امدادی و راهداری در گردنه الماس در شرایط سخت کولاک و برف برای نجات جان مسافران و در راه‌ماندگان تقدیر کرد.

انتهای پیام/62008/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول