اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اداری آمل:

برون‌رفت از فتنه با اطاعت از ولایت امکان‌پذیر است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اداری شهرستان آمل گفت: برون‌رفت از فتنه‌ها با بصیرت، آگاهی و اطاعت از ولایت امکان‌پذیر است.

برون‌رفت از فتنه با اطاعت از ولایت امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمدرضا نصیری صبح امروز در نخستین جلسه مشورتی فرمانده حوزه کربلا، دهیاران، فرمانده‌هان پایگاه‌های مقاومت «بر محور بصیرت» در پایگاه شهید قاضی طباطبائی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این شهرستان بیان داشت: در تاریخ تعدادی از افراد که عاقبت به خیر نشدند کسانی بودند که در جنگ‌ها پا به پای پیامبر بوده ولی مقابل امام معصوم و مقام امامت ایستادگی کرده و شمشیر کشیدند.

وی افزود: باید با بصیرت در امورات مختلف حرکت کنیم زیرا در فتنه 88 خواصی را دیدیم که ادعای در کنار بودن امام امت را داشتند و حتی جامعه روی آنها حساب ویژه‌ای داشت ولی بنا به فرمایشات رهبر انقلاب مردود شدند.

نصیری با اشاره به اینکه باید با توجه به بیانات رهبر انقلاب با بصیرت و آگاهی به جامعه نگاه کنیم، تصریح کرد: بصیرت به معنای آگاهی، تیزبینی، دید عمیق و موشکافانه به مسایل است پس باید با توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری آینده به توطئه‌گران و فتنه‌گران اجازه ندهیم در جامعه دست به کوچکترین حرکتی بزنند.

بخشدار مرکزی آمل با تاکید اینکه فرماندهان پایگاه‌ها باید بر تمام اوضاع و احوال منطقه خود مسلط باشند، ادامه داد: باید در جامعه خیر و شر را بشناسیم و با درک عمیق زمینه حرکات خیرخواهانه و شیطانی را تشخیص دهیم.

وی با اعلام اینکه فتنه‌گران در فتنه گذشته با مظلوم‌نمایی قصد داشتند مردم را در تشخیص حق و باطل دچار تزلزل کنند، اذعان داشت: اما مردم همیشه در صحنه، بصیر و آگاه ما در حماسه بزرگ 9 دی 88 اطاعت محض از ولایت را به نمایش درآورده و با خلق افتخاری دیگر توطئه دشمنان را از بین بردند.

بخشدار مرکزی آمل با اشاره به اینکه در 9 دی امسال نیز باید بار دیگر با حضور حماسی قبل از انتخابات آینده اجازه ندهیم تا دشمن کوچکترین نگاه توطئه‌آلودی به ما داشته باشد، اذعان داشت: هدف عمده دشمن براندازی نظام جمهوری اسلامی است و حماسه 9 دی آینده می‌تواند بار دیگر دنیا را به حیرت و تعجب وا داشته و نقشه‌های شومشان را نقش بر آب کند.

نصیری اضافه کرد: دیدیم در سال 88 افرادی در روز عاشورا و عزاداری امام حسین(ع) با احساسات و ارزش‌های اعتقادی پاک مردم بازی کردند، نماز جمعه را به تمسخر گرفتند و هدفشان ایجاد تشنج در جامعه بود.

وی با بیان اینکه باید در زمان فتنه با بصیرت‌افزایی سد مستحکمی در مقابل بدخواهان باشیم، گفت: خدمات دولت نهم و دهم در همه زمینه‌ها مشهود است و در زمان فعالیت این دولت توانستیم در شهرها و روستاها توسعه و آبادانی را شاهد بوده و دانشمندان ما نیز به دستاوردهای بزرگ علمی، هسته‌ای، نانو، فناوری روز دنیا و تکنولوژی‌های مدرن دست یابند.

نصیری تحریم را برای کشورمان نعمت بزرگی تلقی کرد و بیان داشت: تحریم باعث شده تا با استفاده از دانش بومی بتوانیم دو بار هواپیمای فوق‌جاسوسی پهپاد آمریکا را در اختیار خود بگیریم و این مهم بزرگترین ضربه نظامی و علمی برای آمریکا تلقی می‌شود.

وی اضافه کرد: برون‌رفت از فتنه‌ها با بصیرت و اطاعت از ولایت امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/860012/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول