اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با درخواست وزیر راه و شهرسازی

تعداد پروازها در فرودگاه آبادان تا 2 ماه آینده افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان مردم آبادان در مجلس و وزیر راه و شهرسازی برگزار شد افزایش پروازها در فرودگاه آبادان و احداث جاده ساحلی بهمنشیر به سمت خرمشهر در دستور کار قرار گرفت.

تعداد پروازها در فرودگاه آبادان تا 2 ماه آینده افزایش می‌یابد

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: مورخ 27 آذرماه سال‌جاری جلسه‌ای با حضور نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی برگزار شد و طی آن خواستار افزایش پروازها در فرودگاه بین‌المللی آبادان شدیم.

وی افزود: با توجه به این‌که پروازهای فرودگاه آبادان بسیار کم هستند انتظار می‌رود در این خصوص همت و حمایتی صورت گیرد تا مشکل تردد پروازی شهروندان آبادان و خرمشهری برطرف و حداقل کاسته شود.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزیر راه و شهرسازی در این جلسه به معاونان خود دستور داد که در راستای ارتقا و افزایش پروازهای شرکت آسمان به شهرستان از یک به سه پرواز اقدام کرده و این امر را محقق کنند.

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر تصریح کرد: طبق این مصوبه تا دو ماه آینده افزایش پروازهای شرکت آسمان در فرودگاه بین‌المللی آبادان باید اجرایی شود.

سامری همچنین عنوان کرد: در جلسه مذکور همچنین در راستای خریداری و نصب دستگاه افزایش دید برای فرود پروازها در فرودگاه آبادان گفت‌وگو شد و مقرر شد که این مهم را در اختیار این فرودگاه بین‌المللی قرار دهند.

وی تصریح کرد: همچنین احداث جاده ساحلی بهمنشیر، ایستگاه هفت به سمت شهرستان خرمشهر در دستور کار قرار گرفت و البته پافشاری هر سه نماینده مردم آبادان در مجلس در محقق کردن هر چه سریع‌تر این مصوبه بسیار تأثیرگذار است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: من دو شهر آبادان و خرمشهر را جدا از هم نمی‌دانم و معتقدم هر اقدام و پیشرفتی را باید برای هر دو شهر در نظر گرفته و محقق کرد.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم با مصوبات در دستور کار و پیگیری‌های وزیر راه و شهرسازی همچنین معاونان وی، هر چه سریع‌تر و البته در موعد مقرر اقدامات لازم محقق و اجرایی شوند.

انتهای‌پیام/72001/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول