اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف نوشهر خبر داد

کشف موقوفه 2.5 میلیاردی در نوشهر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه نوشهر گفت: موقوفه‌ای به ارزش بیش از 2 میلیارد و 600 میلیون ریال در نوشهر کشف شد.

کشف موقوفه 2.5 میلیاردی در نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام شعبان رضایی از کشف موقوفه‌ای در نوشهر به ارزش بیش از 2 میلیارد و 600 میلیون ریال خبر داد.

وی افزود: این موقوفه در روستای گتکش نوشهر کشف و ضبط شده است.

رضایی تصریح کرد: واقف این موقوفه محمدعلی ابراهیمی بوده که زمینی به مساحت 3 هزار و 64 متر مربع را در این روستا برای دفن اموات مسلمین در این روستا وقف کرده است.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های نوشهر و چالوس ابراز داشت: از عموم مردم به‌ویژه بزرگان و ریش‌سفیدان و مسئولان مناطق روستایی و شهری درخواست می‌شود تا با اوقاف همکاری کرده و موقوفاتی که توسط واقفان خیراندیش از گذشته به جای مانده و به هر علتی کشف نشده است را شناسایی و معرفی کنند.

وی گفت: از جمله وظایف اصلی اوقاف اجرای نیات واقفان خیراندیش است که با کشف موقوفات بهتر و به طور دقیق و صحیح می‌تواند به این امر بپردازد و یقیناً عواید حاصل از این موقوفات بر اساس وقف‌نامه برابر با نیات واقفان که اکثراً برای مصالح عموم مسلمان، بزرگداشت و تقویت شعائر اسلامی است هزینه می‌شود.

انتهای پیام/86003/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول