اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف رفع نارسایی‌های جاده‌ای صورت می‌گیر‌د‌

بازدید مسئولان وزارت راه و شهرسازی از جاده‌های چهارمحال و بختیاری‌

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان وزارت راه و شهرسازی با هدف رفع نارسایی‌های جاده‌ایی چهارمحال و بختیاری به این استان سفر می‌کنند.

بازدید مسئولان وزارت راه و شهرسازی از جاده‌های چهارمحال و بختیاری‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید جلیل ظهر امروز در جلسه شورای اداری این استان اظهار داشت: پیگیری مطالبات مردمی و رفع مشکلات آن‌ها یکی از مهم‌ترین وظایفی است که برعهده مسئولان قرار داده شده است.

وی با اشاره به مشکلات جاده‌ایی و تلفاتی که در ماه‌های اخیر در محورهای ارتباطی این استان ایجاد شده است، تصریح کرد: محور ارتباطی شهرکرد ـ بروجن ـ ‌لردگان از مسیرهای پرتردد و شلوغ استان است و عدم رسیدگی به این جاده تلفات بسیاری را به بار آورده است.

جلیل بر ضرورت رفع نقاط حادثه‌خیز محورهای ارتباطی این استان تاکید کرد و گفت: در همین راستا از وزیر راه و شهرسازی در مجلس شورای اسلامی طرح سوال شده است و مسئولان با جدیت پیگیر این موضوع مهم هستند.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین مقرر شده تا هیئتی از وزارت راه و شهرسازی طی سفری از جاده‌های استان بازدید کنند و در راستای رفع نارسایی‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

جلیل تصریح کرد: کاهش تردد و رفع ترافیک در این محور در کوتاه مدت و رفع نقاط حادثه‌خیز آن در بلند مدت هدفی است که با جدیت پیگیری می‎شود.

وی در ادامه با اشاره به هفته پژوهش، اظهار داشت: پژوهش نقش مهمی در پیشبرد امور کشور دارد و می‎تواند در عملیاتی کردن برنامه‌های مهم حیاتی کشور نقش مهمی را ایفا کند.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی افزود: امید می‎رود با تصویب قانونی در مجلس، شرایط لازم را در راستای حمایت از پژوهش‌ها و تحقیقات بنیادی فراهم کرد.

انتهای پیام/68004/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول