اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی دشتستان خبر داد:

خدمات مستمر بهزیستی دشتستان به 4 هزار و 500 خانوار

خبرگزاری فارس: رئیس بهزیستی دشتستان از خدمات مستمر بهزیستی دشتستان به 4 هزار و 500 خانوار خبر داد.

خدمات مستمر بهزیستی دشتستان به 4 هزار و 500 خانوار

علیرضا هوشیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: بهزیستی خدمات متنوع و ارزشمندی به جامعه هدف ارائه می‌کند و روز به روز این خدمات مطلوب‌تر و باکیفیت‌تر شده است.

وی افزود: بر اساس آمار موجود در حال حاضر این سازمان بیش از 150 فعالیت تخصصی تعریف شده دارد و خدمات متنوعی به جامعه هدف ارائه می‌کند و در دشتستان شاهد روند رو به رشد خدمات هستیم.

رئیس بهزیستی دشتستان خاطرنشان کرد: با توجه به میزان فعالیت‌های انجام گرفته، امکانات و منابع مالی این سازمان با حجم گسترده ماموریت‌ها سازگاری و سنخیت ندارد و باید برای کاهش آلام دردمندان به‌ویژه در این برهه زمانی همه در امر کمک به محرومان مشارکت داشته باشند.

هوشیار از خدمات مستمر بهزیستی دشتستان به 4 هزار و 500 خانوار خبر داد و تصریح کرد: از خیران و مردم شهرستان انتظار داریم این سازمان را در ارائه خدمات مطلوب و بهینه یاری برسانند.

وی بیان کرد: هم‌اکنون این سازمان در حوزه درمان و همچنین پیشگیری فعالیت‌های متنوعی دارد و در حد توان خود به مردم و افراد تحت پوشش خدمات لازم را ارائه می‌کنیم.

رئیس بهزیستی دشتستان گفت: در حوزه پیشگیری تعداد 16 انجمن مردم‌نهاد در حال فعالیت و ارائه خدمات لازم به مردم هستند.

هوشیار خاطرنشان کرد: در حوزه درمان نیز پنج مرکز شامل سه مرکز سرپایی، یک مرکز بستری درمان اعتیاد و یک مرکز کاهش آسیب ناشی از سوء مصرف در دشتستان در حال فعالیت هستند.

وی یادآور شد: باید دست به دست هم دهیم و برای خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به افراد تحت پوشش باید از همه ظرفیت‌های خود بهره ببریم.

انتهای پیام/2451/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول