اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش تأکید کرد

لزوم توجه ویژه به نظافت عمومی شهرها و روستاها در شوش

خبرگزاری فارس: فرماندار شوش بر توجه ویژه شهرداران و دهیاران به نظافت عمومی شهرها و روستاهای این شهرستان تأکید کرد و گفت: همه باید در این بخش مشارکت کنند.

لزوم توجه ویژه به نظافت عمومی شهرها و روستاها در شوش

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، عبدالرضا سعیدی‌نیا در جلسه شورای سلامت و امنیت‌غذایی شهرستان شوش اظهار داشت: باید همه نهادها برای ارتقای سطح بهداشت عمومی در جامعه تلاش کنند و در این‌باره نیازمند همت عمومی هستیم.

وی با اشاره به این‌که باید مردم نیز در این‌باره مشارکت کنند، افزود: مشارکت مردم در این بخش بسیار تعیین کننده است و به این دلیل باید کوشید تا مردم نیز در ارتقای سطح بهداشت عمومی جامعه نقش مؤثری ایفا کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان شوش خاطرنشان کرد: باید برای مشارکت حداکثری مردم در نظافت عمومی شهر برنامه‌ریزی کرد و در این‌باره نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم.

سعیدی‌نیا با اشاره به این‌که باید درباره عرضه دام در سطح شهر شوش چاره‌اندیشی شود، افزود: باید تلاش کرد تا در راستای سامان‌دهی جایگاه عرضه دام گام برداریم و در این‌باره باید از همه ظرفیت‌های موجود در سطح شهرستان شوش استفاده کنیم.

وی تأکید کرد: تنها راه برای سامان‌دهی این مشکل، خروج این بازار به خارج از شهر شوش است و به این دلیل باید کوشید تا در اسرع وقت برای این بازار تعیین مکان شود.

سعیدی‌نیا با تأکید بر این‌که باید در راستای رفع مشکلات اتلاف سگ‌های ولگرد در سطح شهرستان تلاش جدی آغاز شود، افزود: شهرداران در راستای فعال‌سازی ستادهای اتلاف، فعالیت بیشتری کنند و وسایل و امکانات لازم را فراهم کنند تا در این‌باره اقدام شود.

گفتنی است، شهرستان شوش با بیش از 65 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان واقع است و قطب تولید محصولات کشاورزی به شمار می‌آید.

انتهای‌پیام/72006/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول