اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران خبر داد:

فعالیت 8 تیم آملی در لیگ‌های ورزشی کشور

خبرگزاری فارس: معاون اداری، توسعه منابع و سرمایه انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران از فعالیت هشت تیم شهرستان آمل در رقابت‌های مختلف لیگ برتر، دسته یک و دو ورزش مردان و زنان باشگاه‌های کشور خبر داد.

فعالیت 8 تیم آملی در لیگ‌های ورزشی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، آئین تودیع و معارفه سرپرست اداره ورزش و جوانان این شهرستان عصر امروز با حضور معاونان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و رؤسای هیئت‌های ورزشی آمل در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در این مراسم با اعلام اینکه ورزش مازندران طی سال‌های گذشته پیشرفت زیادی را به خود دیده است، گفت: ورزش این استان شمالی کشور باید از هر حیثی مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

محمدتقی علوی بیان داشت: قهرمانان این استان در میادین بین‌المللی، آسیایی، جهانی و المپیک با مدال‌های خوش رنگ خود ورزش کشورمان را به قلل مرتفعی رساندند.

وی با اشاره به اینکه مازندران نه تنها در بخش ورزش قهرمانی بلکه در بخش ورزش همگانی و زیرساخت‌های ورزشی از استان‌های شاخص کشور است، اذعان داشت: مازندران در زمینه زیرساخت‌ها برنامه چهارم را پشت سر گذاشته و به برنامه پنجم ورود پیدا کرده است.

علوی با بیان اینکه در بخش زیرساخت‌های ورزش استان از بخش عمومی جدا شده به بخش‌های تخصصی ورود پیدا کرده‌ایم، عنوان کرد: آمل نیز یکی از شهرهای شاخص مازندران است که در توسعه ورزش، اهمیت به ورزش قهرمانی، توجه به ورزش همگانی و زیرساخت‌های ورزشی همگام با استان گام برمی‌دارد.

وی با اعلام اینکه این شهرستان به تنهایی دارای هشت تیم حاضر در رقابت‌های مختلف لیگ برتر، دسته یک و دو ورزش مردان و زنان باشگاه‌های کشور است، تصریح کرد: در این بخش می‌توان به فعالیت تیم‌هایی نظیر کاله مازندران در لیگ برتر والیبال، کاله جوان در لیگ دسته یک والیبال، ثامن‌الحجج در لیگ دسته یک هندبال، تاکسیرانی در لیگ برتر ووشوی کشور، شهرداری رینه در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان، فوتسال بانوان در زیر گروه دسته سه کشور و پیام صنعت در لیگ دسته سه فوتبال اشاره کرد.

به گزارش فارس، در حکمی از سوی احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران محمود نائیج به سمت سرپرست اداره ورزش و جوانان آمل منصوب شد.

هاشم جمشیدپناه که حدود چهار سال ریاست اداره ورزش و جوانان آمل را بر عهده داشت به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در ساری مشغول به فعالیت شد.

انتهای پیام/86012/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول