اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه کرمان:

تمامی محورهای برف‌گیر کرمان باز است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: با توجه به ریزش برف طی دو روز گذشته در برخی شهرستان‌های استان کرمان در حال حاضر تمامی مسیرها باز است.

تمامی محورهای برف‌گیر کرمان باز است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس استان کرمان، در پی ریزش نخستین برف پاییزی در شهرستان بافت احمد حجت آبادی ضمن بازدید از راه‌های کوهستانی به ویژه گردنه برف‌گیر کفنوئیه وضعیت راه‌های استان را برای تردد مطلوب و مناسب عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی راه‌های اصلی استان کرمان باز و تردد برقرار است، بیان داشت: پلیس راه استان کرمان ضمن آمادگی کامل برای آغاز فصل زمستان و ارائه خدمات مطلوب به مسافران در سطح جاده‌ای از مردم درخواست دارد به توصیه ماموران پلیس راه استان کرمان در هر یک از محورها توجه کنند.

فرمانده پلیس راه استان کرمان همچنین از وقوع دو حادثه تصادف جرحی از شب گذشته تاکنون در سطح جاده‌های برفگیر استان کرمان خبر داد.

وی بیشترین بارش‌ها را مربوط به محورهای ارتباطی و برف‌گیر شهرستان‌های بافت و جیرفت عنوان کرد و اذعان داشت: مسیر ارتباطی گردنه کفنوئیه در شهرستان بافت به دلیل ریزش برف لغزنده است و رانندگانی که قصد دارند در این محور تردد کنند، باید برای احتیاط حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

انتهای پیام/2446/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول