اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف ملایر خبر داد

وقف 52 واحد پروژه مسکونی پیوند برای خوابگاه دانشجویی ملایر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از وقف 52 واحد از پروژه مسکونی پیوند برای خوابگاه دانشجویی در ملایر خبر داد و گفت: طبق آمار اعلام شده توسط دانشگاه ملایر 700 دانشجوی خواهر در خوابگاه اسکان پیدا کردند.

وقف 52 واحد پروژه مسکونی پیوند برای خوابگاه دانشجویی ملایر

حجت‌الاسلام حاجی‌رضا زین‌العابدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه یکی از بارزترین موقوفات ملایر موقوفه مرحوم سیف‌الدوله است، اظهار کرد: یکی از نیات واقف بحث آموزش و احداث مدرسه است که بر این اساس در سال 91 با توجه به مراجعات متعدد دانشگاه مبنی بر مشکل خوابگاه دانشجویی، اوقاف در این راستا گام برداشت.

وی با اشاره به مجموعه موقوفات تجاری و مسکونی پیوند در ملایر نیز عنوان کرد: این پروژه شامل 60 واحد مسکونی 75 تا 85 است که هشت واحد از این مجموعه از محل اعتبارات سفر رهبری به همدان مقرر شده بود به زوج‌های جوان واگذار شود و 52 واحد نیز از محل موقوفات سیف‌الدوله احداث شده که در سال 91 به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر تصریح کرد: با توجه به مشکلات دانشگاه ملی ملایر در خصوص خوابگاه و با توجه به مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان مبنی بر بحث ساماندهی خوابگاه‌های دانشجویی و نیز به دلیل مشکلاتی که به دلیل پراکندگی خوابگاه‌های دانشجویی وجود داشت، مقرر شد دانشجویان در یک مکان متمرکز اسکان یابند.

وی بیان کرد: اوقاف و امور خیریه ملایر در راستای اسکان و متمرکز کردن دانشجویان در یک محل، 52 واحد از مجموعه پیوند را در حق دانشگاه ملی ملایر واگذار کرد و هشت واحد نیز با این شرط در اختیارشان قرار داده شد که در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد.

زین‌العابدینی با بیان اینکه این خوابگاه به امکانات کامل مجهز شده است، خاطرنشان کرد: طبق آمار اعلام شده توسط دانشگاه ملی ملایر 700 دانشجوی خواهر در این خوابگاه اسکان پیدا کردند.

وی گفت: این مجموعه از معدود پروژه‌هایی است که در کنار آن تالار، رستوران، فروشگاه زنجیره‌ای و سالن ورزشی بانوان نیز قابل دسترس است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر در پایان سخنانش با بیان اینکه اسکان دانشجویان در این محل سبب جلوگیری از بروز یک سری از مشکلات امنیتی و اخلاقی شد، ابراز داشت: نظارت بر این قشر متمرکز است و از این محل تا دانشگاه سرویس رفت و آمد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/89004/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول