اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات انتخابی کاراته جهانی ژاپن

کاراته‌کای ارومیه‌ای ستاره مسابقات کاراته کشور شد

خبرگزاری فارس: کاراته‌کای ارومیه‌ای عنوان نایب قهرمانی مسابقات کیوکوشین کای کاراته کشور انتخابی مسابقات جهانی ژاپن را از آن خود کرد.

کاراته‌کای ارومیه‌ای ستاره مسابقات کاراته کشور شد

سید ضیاء‌الدین حصاری، رئیس اداره ورزش و جوانان ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: آذر ماه امسال، ماه پرافتخاری برای ورزش ارومیه بود و در عرصه‌های گوناگون ورزشی جوانان این شهر افتخار آفریدند.

وی ادامه داد: علی پورحیدر، قهرمان کاراته استان در مسابقات انتخابی جهانی ژاپن به مقام دوم کشور رسید و قرار است در این مسابقات لباس مقدس تیم ملی را بر تن کند.

این مسئول خاطر نشان کرد: امیدواریم پورحیدر در مسابقات جهانی ژاپن هم برای استان و کشورمان افتخارآفرینی کند.

حصاری همچنین به کسب مقام سوم مسابقات موتور کراس غرب کشور توسط محمدتقی گوگ‌تپه اشاره و تصریح کرد: این افتخار هم مرهون تلاش‌های مجموعه اداره ورزش و جوانان و هیئت موتورسواری سپاه شهدای استان آذربایجان غربی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ارومیه به دعوت هادی ماکویی، بوکسور استان آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی مشت‌زنی جوانان کشور اشاره کرد و بیان داشت: همچنین تیم نوجوانان آشور با مربیگری فریدون کاظمیان و ابراهیم خدادادی در مسابقات فوتبال نوجوانان استان به مقام قهرمانی رسیده و به مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور راه یافته‌اند.

وی در پایان به پیشرفت فعالیت‌های ورزشی در ارومیه اشاره کرد و ابراز داشت: به تازگی با همکاری باشگاه نیروی جوان و هیئت بدمینتون استان، کلاس‌های پیشرفته‌ای برای بانوان ورزشکار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/61001/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول