اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون پرورش استعدادهای پژوهشگری طلاب:

پشتیبانی از طلاب زمینه‌ساز حضور در مجامع علمی است

خبرگزاری فارس: رئیس کانون پرورش استعدادهای پژوهشگری طلاب گفت: اگر از طلاب پشتیبانی شود، می‌توانند به عنوان فردی علمی در مجامع مختلف حضور پیدا کنند.

پشتیبانی از طلاب زمینه‌ساز حضور در مجامع علمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام مهدی طهماسبی عصر امروز در مراسم سالروز تأسیس کانون پرورش استعدادهای پژوهشگری طلاب اظهار کرد: این کانون با هدف شناسایی، شکوفایی و پرورش استعدادهای پژوهشی طلاب جوان سال گذشته افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر از طلاب پشتیبانی شود می‌توانند به عنوان فردی علمی در مجامع علمی مطالبی را تبیین کرده و نظریه‌پردازی کنند.

رئیس کانون پرورش استعدادهای پژوهشگری طلاب با اشاره به مطالعات طراحی الگوی شناسایی و پرورش استعداد پژوهشگری طلاب گفت: در این حوزه به مباحث علوم تربیتی روی آورده و سعی کردیم از شیوه‌های شناسایی استعداد کمک بگیریم.

وی عنوان داشت: این بخش دارای طراحی و برنامه‌ریزی برگزاری هم‌اندیشی علمی، عملیاتی‌سازی مطالعات و بررسی‌های انجام شده برای شکوفایی استعداد پژوهشگری طلاب و بازنگری و تدوین بخش آموزش برنامه شکوفایی استعداد پژوهشگری است.

طهماسبی ادامه داد: کمبود بودجه یکی از دلایل توقف مطالعات طراحی الگوی شناسایی و پرورش استعداد پژوهشگری طلاب است زیرا برای کار کارشناسی در این زمینه و نظرسنجی از مجامع علمی باید هزینه‌ شود.

وی با اشاره به بحث سنجش و مشاوره در کنار برنامه‌های پژوهشی یادآور شد: برای پذیرش و سنجش عملکرد طلاب آزمون‌های شخصیت و روانشناسی برگزار کردیم.

رئیس کانون پرورش استعدادهای پژوهشگری طلاب عنوان داشت: اجرای آزمایشی برنامه شکوفایی استعداد پژوهشگری طلاب از دیگر فعالیت‌های کانون پرورش استعداد پژوهشگری طلاب بوده که در چهار بخش آموزش، سنجش و مشاوره، پرورش و خدمات پژوهشی و پشتیبانی انجام می‌شود.

انتهای پیام/78003/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول