اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انجام بازی‌های هفته پنجم

3 تیم مدعی قهرمانی نیم فصل فوتسال باشگاه‌های قم شدند

خبرگزاری فارس: مسابقات پنجمین هفته لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم در حالی پایان یافت که سه تیم هم‌اکنون مدعی قهرمانی نیم فصل این رقابت‌ها هستند.

3 تیم مدعی قهرمانی نیم فصل فوتسال باشگاه‌های قم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم 12 تیم حضور دارند و با اینکه شش دوره از برگزاری این رقابت‌ها سپری می‌شود اما به نظر می‌رسد بازی‌های این دوره در سطحی بالاتر از دوره‌های قبل در حال برگزاری است.

12 تیم حاضر در مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم در حالی دیدارهای هفته پنجم را سپری کردند که با نتایج عجیب و قریبی که این هفته رقم خورد، هم‌اکنون سه تیم مدعی قهرمانی نیم فصل این دوره از بازی‌ها شده‌اند.

در بازی‌های برگزار شده این هفته تیم‌های هلال اسپرت و عمار یاسر یکی از بازی‌های جذاب و تماشایی هفته را برگزار کردند و در نهایت بازی با حساب سه بر دو به سود تیم هلال اسپرت پایان یافت.

تیم‌های امید و آرمان این هفته یکی دیگر از بازی‌های دیدنی را به نمایش گذاشتند، مسابقه‌ای که در آن شش گل به ثمر رسید اما پنج گل آن سهم تیم فوتسال امید بود و این تیم با کسب سه امتیاز این بازی جذاب خود را به صدر جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتسال قم رساند.

تیم‌های ذاکر و پارسا پرگل‌ترین بازی هفته پنجم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم را برگزار کردند و در این مسابقه 10 گل به ثمر رسید اما نکته جالب توجه این بود که این بازی برنده نداشت و دو تیم در پایان به تساوی پنج بر پنج رضایت دادند و امتیازها بین دو تیم تقسیم شد.

در چهارمین بازی یک شگفتی رقم خورد و طی آن در دیدار تیم‌های صدرا سیستم و شهید رئیس کرمی، این تیم صدرا سیستم یکی از تیم‌های پرافتخار فوتسال باشگاه‌های دسته اول استان قم بود که توانست با برتری چهار بر دو در این بازی خود را از بحران و قعرنشینی در جدول برهاند.

در بازی تیم‌های فرید و شهاب نیز هشت گل به ثمر رسید اما این بازی نیز برنده نداشت و دو تیم به تساوی چهار بر چهار رضایت دادند و تیم آبادگران در جدالی حساس و نفس‌گیر توانست حریف سرسخت خود تیم آرش را با نتیجه چهار بر سه شکست دهد.

با انجام دیدارهای هفته پنجم از مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم، در حال حاضر تیم امید با کسب 12 امتیاز در صدر جدول جای دارد و تیم هلال اسپرت با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان دوم است در حالی که تیم ذاکر 11 امتیازی جدی‌ترین تعقیب‌‌کننده آنها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول