اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته منابع طبیعی

جشن درختکاری در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی از برگزاری مراسم جشن درختکاری همزمان با نخستین روز از هفته منابع طبیعی در اراک خبر داد.

جشن درختکاری در اراک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک یوسف یوسفی پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته منابع طبیعی در استان مرکزی اظهار داشت: از 15تا 21 اسفند ماه به عنوان هفته منابع طبیعی نامگذاری شده که در این هفته برنامه‌های مختلفی در شهرهای استان به اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: برنامه‌های امسال در قالب محور‌های مختلف برگزار می‌شود که فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی مهم‌ترین این محورها است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی ادامه داد: امسال طبق روال سال‌های گذشته مراسم جشن درختکاری با حضور دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف برگزار می‌شود که بیش از 28 دستگاه در این زمینه همکاری خواهند داشت.

یوسفی افزود: یکی از اهداف مهم برگزاری برنامه‌های هفته منابع طبیعی جلب مشارکت مجریان، بهره‌برداران، کشاورزان و سایر اقشار مختلف مردم برای حفظ و حراست از منابع طبیعی و گسترش فرهنگ درختکاری است.

وی بیان داشت: به منظور تحقق هر چه بیشتر مشارکت‌های مردمی برنامه‌ریزی‌‌های لازم در راستای برگزاری این مراسم در مراکز روستایی و دهستان‌ها صورت گرفته است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی خواستار همکاری و مشارکت هر چه بیشتر دستگاه‌هایی همچون استانداری، ائمه جمعه و نمایندگان مجلس، ادارات، سازمان‌ها و کارخانجات، برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های هفته منابع طبیعی شد.

انتهای پیام/87001/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول