اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

همایش «قم شهر موجود، شهر مطلوب» در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی جهاد دانشگاهی قم از برگزاری همایش «الگوی معماری و شهرسازی اسلامی ایرانی؛ قم شهر موجود، شهر مطلوب» تا پایان سال جاری خبر داد.

همایش «قم شهر موجود، شهر مطلوب» در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیده شبنم فاطمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه دیدگاهی صادقانه بر شهر قم حاکم است، تصریح کرد: با یک نگاه کاملاً صادقانه می‌توان گفت شهر قم شهر زیبایی نیست و فهم مدیریت شهری نسبت به این موضوع ایده اصلی برای برگزاری چنین همایشی در آینده است.

وی با اشاره به تشکیل دبیرخانه دائمی این همایش در 27 آذر‌ماه امسال گفت: در این همایش با استفاده از دیدگاه صاحب‌نظران استان قم و سراسر کشور، ساختار شهر قم آسیب‌شناسی شده و ماهیت و ویژگی‌های آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مسئول دبیرخانه دائمی همایش الگوی معماری و شهرسازی اسلامی ایرانی، مطالعه تطبیقی و استفاده از الگوهای معماری جهانی را از جمله محورهای این همایش دانست و افزود: شرایط تحقق معماری اسلامی ایرانی و دیگر محورهای پیشنهادی همایش مطالعه و بررسی شده و زیربنای پروژه‌های عمرانی و مدیریت شهری شهر مقدس قم قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: فراخوان جذب مقاله همایش الگوی معماری و شهرسازی اسلامی ایرانی طی هفته آینده در سایت www.aupc-acecr.com قرار خواهد گرفت تا با استفاده از آثار ارسال شده زمینه‌ساز تغییراتی جدی در آینده شهر قم باشیم.

انتهای پیام/2258/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول