اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت آستان هلال بن علی(ع)

نام‌نویسی همایش ریحانة الحسین(ع) در آران و بیدگل آغاز شد

خبرگزاری فارس: دبیر همایش ریحانة الحسین(ع) از آغاز نام‌نویسی اینترنتی این همایش در آران و بیدگل با همکاری آستان حضرت محمد هلال بن علی(ع) خبر داد.

نام‌نویسی همایش ریحانة الحسین(ع) در آران و بیدگل آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، به نقل از روابط عمومی آستان هلال بن علی(ع)، محمد اصغری اظهار داشت: نام‌نویسی اینترنتی متقاضیان شرکت در همایش ریحانة‌الحسین(ع) آران و بیدگل در پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) آغاز شده است.

وی افزود: به منظور رفاه حال متقاضیان و تسریع در امور، نام‌نویسی از متقاضیان شرکت در همایش ریحانة‌الحسین(ع) آران و بیدگل در سال جاری برای نخستین بار علاوه بر ثبت‌نام حضوری در آستان حضرت محمد هلال بن علی(ع)، مجالس عزاداری بانوان آران و بیدگل و همه مهدهای کودک، از طریق اینترنت هم امکان‌پذیر است.

 این مسئول خاطرنشان کرد: متقاضیان تا 30 آذرماه جاری می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی آستان حضرت محمد هلال بن علی(ع) به نشانی www.helal.ir اطلاعات فردی کودکان خود را ثبت و نسبت به دریافت کارت ورود به همایش و کد رهگیری آن اقدام کنند.

اصغری تصریح کرد: همایش ریحانة‌الحسین(ع) ویژه دختران با شرط سنی سه تا شش سال برگزار می‌شود.

همایش ریحانة‌الحسین(ع)، برای سومین سال متوالی به همت هیئت حضرت رقیه(س) و با همکاری آستان حضرت محمد هلال بن علی(ع) در نخستین جمعه ماه صفر از ساعت هشت تا 11 صبح در سالن زنده‌یاد عباس محبوبی برگزار می‌شود.

آستان حضرت محمد هلال بن علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل شمالی‌ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام/2406/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول