اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین خبر داد

دستگیری 2 قاچاقچی و 30 خرده‌‌فروش در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر دو قاچاقچی و 30 خرده‌‌فروش و معتاد در این استان دستگیر شدند.

دستگیری 2 قاچاقچی و 30 خرده‌‌فروش در قزوین

ولی وندایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: مأموران انتظامی استان قزوین روز گذشته با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر دو قاچاقچی و 30 خرده‌فروش و معتاد را دستگیر و سه کیلو و 517 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

وی افزود: در نخستین اقدام روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین از فعالیت‌ یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار مطلع و با اقدامات اطلاعاتی از موعد ورود مواد توسط وی از یکی از استان‌های همجوار به قزوین مطلع شدند.

رئیس پلیس مواد مخدر استان قزوین بیان کرد: این مأموران با کنترل مسیر حرکت متهم، با شناسایی خودرو وی او را به همراه همسرش دستگیر و مقدار سه کیلو و 260 گرم تریاک در بازرسی از خودرو آنان کشف و ضبط کردند.

وندایی ادامه داد: همچنین، مأموران انتظامی شهرستان قزوین در بازرسی از چند منزل مسکونی و پاکسازی نقاط آلوده 19 نگهدارنده و خرده‌فروش مواد مخدر را دستگیر و 22 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

این مسئول اضافه کرد: در ادامه اجرای این طرح در شهرستان تاکستان شش خرده‌فروش و معتاد دستگیر و 135 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مواد مخدر استان قزوین از دستگیری شش خرده‌فروش خبر داد و متذکر شد: مأموران انتظامی شهرستان آبیک نیز با اجرای طرح دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر شش نفر را دستگیر و 71 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

وندایی اذعان داشت: در شهرستان بویین زهرا نیز مأموران انتظامی این شهرستان در ادامه اجرای این طرح سه خرده‌فروش و معتاد را دستگیر و مقدار 29 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/2667/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول