اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر علمی ناحیه بسیج دانشجویی فارس خبر داد

برگزاری اعتکاف علمی در دانشگاه‌های شیراز

خبرگزاری فارس: مدیر علمی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از برگزاری اعتکاف و رزمایش علمی در دانشگاه‌های شیراز خبر داد.

برگزاری اعتکاف علمی در دانشگاه‌های شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آزاده جعفری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعتکاف علمی ویژه دانشجویان خواهر از 28 آذرماه تا اول دی ماه امسال از سوی کانون علمی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز، در مسجد این دانشگاه برگزار می‌شود اظهار داشت: رزمایش علمی ویژه دانشجویان برادر نیز از 28 آذر ماه جاری تا اول دی ماه امسال به همت بسیج دانشجویی دانشکده فنی شهید باهنر شیراز و با همکاری کانون علمی دفتر بسیج دانشجویی شهید چمران شیراز در دانشکده فنی، مهندسی شهید باهنر این شهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر اهمیت فراوان دانشگاه در عزت و اقتدار ایران اسلامی تاکید دارند افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری علاوه بر اجرای برنامه‌های مختلف علمی، امسال اعتکاف و رزمایش علمی را برگزار می‌کنیم.

مدیر علمی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس هدف از برگزاری این برنامه‌ها را توجه به علم و تاثیرهای مثبت آن در جامعه اسلامی، تقویت روحیه معنوی دانشجویان، ارتقای سطح علمی و آمادگی آنان برای امتحانات پایان ترم برشمرد و تصریح کرد: دانشجویان شرکت کننده در این برنامه، عبادت را همراه با مطالعه و کسب دانش همراه می‌کنند.

جعفری با بیان اینکه در اعتکاف علمی، برنامه‌های فرهنگی، علمی، محافل مذهبی، قرآنی، کارگاه‌های علمی و... اجرا می‌شود اضافه کرد: در رزمایش علمی ویژه برادران دانشجو در رشته‌های الکترونیک، کامپیوتر و مکانیک دوره‌های تخصصی، کاربردی را همراه با اعطای گواهینامه پایان دوره برگزار می‌کنیم و تیم‌بندی برای اجرای پروژه‌های عملی قایق و بالگرد با سیستم کنترل از راه دور نیز همراه با برنامه‌های دیگر علمی و مذهبی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول