اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس هواشناسی استان زنجان:

زنجان از عصر امروز بارانی است

خبرگزاری فارس: کارشناس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان به آغاز بارش‌ها از عصر امروز در استان اشاره کرد و گفت: این بارش‌ها تا روز جمعه ادامه می‌یابد.

زنجان از عصر امروز بارانی است

سونا صرفی امروز در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی استان زنجان را برای سه روز آینده، ابری همراه با بارش‌های پراکنده پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: بارش‌های امروز و فردا پراکنده ولی روز جمعه قابل توجه خواهد بود.

وی با بیان اینکه بارش‌های چند روز آینده در سطح شهرهای استان زنجان باران پیش‌بینی شده است، افزود: این بارش‌ها در گردنه‌ها و مناطق کوهستانی به صورت برف خواهد بود.

کارشناس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان به ابری بودن هوا اشاره و تصریح کرد: دمای استان تغییر چندانی در چند روز آینده نمی‌کند.

وی دمای شهر زنجان و چند شهر دیگر را در سردترین زمان چهار درجه زیر صفر اعلام کرد و افزود: آب‌بر با 9 درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان طی 24 ساعت گذشته بوده است.

صرفی دمای صبح امروز شهر زنجان را سه درجه عنوان و اضافه کرد: این دما نسبت به دیروز در همین ساعت سه درجه افزایش یافته است.

انتهای پیام/73004/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول