اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ساعات اولیه شب گذشته

بارش باران چابهار را غافلگیر کرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی - اجتماعی فرمانداری چابهار گفت: ار ساعات اولیه یکشنبه شب، بارش باران در شهرستان چابهار شدت گرفته، به‌طوری که باعث جاری شدن روان‌آب‌ها در معابر شده است.

بارش باران چابهار را غافلگیر کرد

مهدی سرحدی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در چابهار اظهار داشت: ستاد بحران شهرستان چابهار در حال آماده باش کامل است.

وی ادامه داد: دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان چابهار از روز جمعه با اعلام هشدارهای سازمان هواشناسی به حال آماده باش درآمده و تمامی موارد موردنیاز برای مدیریت بحران ناشی از بارندگی اخیر در جلسات مختلف مورد آنالیز و ارزیابی قرار گرفته است.

معاون سیاسی - اجتماعی فرمانداری چابهار خاطرنشان کرد: تیم‌های رفع آبگرفتگی و قطع برق در سطح شهر فعال شده و به‌صورت تدریجی مشکلاتی را که در این زمینه به‌وجود آمده، در حال برطرف کردن هستند.

سرحدی بیان کرد: تاکنون از بخشداری‌های تابعه شهرستان چابهار گزارشی مبنی بر میزان خسارت وارده احتمالی به مدیریت ستاد بحران چابهار ارسال نشده است.

وی درباره استحصال روان‌آب‌های ناشی از بارندگی گفت: حجم بالای این روان‌آب‌ها، از طریق سیستم جامع به پشت سدهای شهرستان چابهار هدایت می‌شوند.

به گزارش فارس، بارندگی چند ساعته که از اوایل شامگاه یک‌شنبه آغاز شد تا این لحظه با شدت گرفتن توانسته علاوه بر خوشحالی مردم از نزول رحمت الهی به دنبال خشکسالی‌های چند ساله، موجب ایجاد مشکلاتی نیز در سطح شهر و قطع خطوط ارتباطی برخی از مناطق این بندر شود.

نبود فضایی برای تخلیه روان‌آب‌ها حاصل از بارندگی چند ساعته سبب شده تا حجم زیادی از این روان‌آب‌ها در سطح شهر جمع شود و تردد خودروها را با مشکل مواجه کرده است.

انتهای پیام/75002/ذ/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول