اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب در مجلس:

تجهیز مدارس مقاطع مختلف باید در اولویت قرار گیرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ گفت: تجهیز مدارس مقاطع مختلف تحصیلی باید در اولویت قرار گرفته و اعتبارات لازم به این مبحث تخصیص داده شود.

تجهیز مدارس مقاطع مختلف باید در اولویت قرار گیرد

روح‌الله بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه به بازدید اخیر خود از مدارس میاندوآب اشاره کرد و اظهار داشت: تعدادی از مدارس این شهرستان از وضعیت چندان خوبی برخوردار نیستند و فضای مورد استفاده توسط دبیران و دانش‌آموزان برای فعالیت‌های آموزشی مناسب نیست پس انتظار وجود دارد تمهیدات لازم در این ارتباط اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه میز و صندلی که در اختیار دبیران قرار داده شده به هیچ عنوان مناسب مقام آنها نیست افزود: نیمکت و صندلی دانش‌آموزان از استانداردهای موجود فاصله زیادی دارد و در مدارسی با بافت فرسوده مشغول تحصیل هستند بنابراین انتظار وجود دارد قبل از وقوع یک حادثه ناگوار و وارد شدن خسارت‌های سنگین برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

نایب ‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به آغاز اجرای طرح هوشمندسازی مدارس اشاره کرد و افزود: در تعدادی از مدارس نه ‌تنها اجرای این طرح آغاز نشده بلکه از امکانات ابتدایی نیز بی‌بهره هستند پس باید دولت و ملت با قرار گرفتن در کنار یکدیگر ابتدا برای ساماندهی وجوه سخت‌افزاری مدارس اهتمام کنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت و ملت به‌ تنهایی نمی‌توانند کاری از پیش ببرند افزود: برای اینکه نوجوانان و نونهالان در محیط مناسب و با دسترسی به امکانات آموزشی کافی رشد پیدا کنند باید تعامل همه‌جانبه‌ای بین دولت، مردم و بخش خصوصی شکل بگیرد چرا که در این صورت برکات آن زودتر نمایان می‌شود.

بیگی با اظهار به اینکه برای اجرای کامل و موفق طرح هوشمندسازی مدارس کشور باید منابع مالی مورد نیاز تخصیص پیدا کند، اظهار داشت: چنانچه اعتبارات مالی مورد نیاز از سوی مراجع ذی‌صلاح تخصیص پیدا کند این طرح در مناطق مختلف کشور زود اجرایی شده و از سیستم‌های نوین برای آموزش دانش‌آموزان بهره گرفته می‌شود.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اجرای موفق طرح مذکور فرصتی به دست می‌دهد تا استعدادهای درخشان و توانایی‌های نهفته بین دانش‌آموزان به درستی شناسایی شده و سپس برای رشد و پرورش آنها مطابق با قابلیت‌هایشان برنامه‌ریزی صورت بگیرد بنابراین اجرای کامل آن باید جدی‌تر دنبال شود.

انتهای پیام/61002/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول