اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کمیته امداد بوشهر صورت گرفت

رشد 120 درصدی انعقاد تفاهم‌نامه با موسسات استان بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از رشد 120 درصدی کمیته امداد این استان در زمینه انعقاد تفاهم‌نامه با موسسات و خیریه‌ها خبر داد.

رشد 120 درصدی انعقاد تفاهم‌نامه با موسسات استان بوشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد لطفی ظهر امروز در نشست مدیران کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: در امر رسیدگی به امور نیازمندان و مشارکت هر چه بیشتر سازمان‌ها، نهادها، موسسات خیریه و حوزه‌های ستادی، تعداد 68 تفاهم‌نامه درون و برون سازمانی در شش ماهه اول سال 91 منعقد شده است.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان توفیق داشته است که از راه انعقاد این تفاهم‌نامه‌ها در شش ماهه اول سال ،91 مبلغ 10 میلیارد و 883 میلیارد ریال منابع درآمدی غیرنقدی و نقدی جذب و بلافاصله به خانواده‌های تحت حمایت تقدیم کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی استان بوشهر اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته تلاش خواهد شد تا پایان سال 91 شاهد رشد 120 درصدی (در زمینه انعقاد تفاهم‌نامه با موسسات عام المنفعه و خیریه) و همچنین رشد 100 درصدی از نظر منابع درآمدی نقدی و غیرنقدی نسبت به سال 90 باشیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گناوه نیز در این نشست از شرکت 151 مددجو در مشاوره‌های حضوری کمیته امداد گناوه خبر داد.

اکبر علیپور اظهارداشت: مشاوره در مسائل مختلف موجب ایجاد آرامش در خانواده‌ها و یادگیری آنها بر چگونگی عکس‌العمل در برابر مشکلات می‌شود.

وی افزود: در کمیته امداد شهرستان گناوه طرح‌های مختلف آموزش‌های حضوری با موضوعاتی از قبیل رفع آسیب‌های اجتماعی، روانی و خانوادگی در قالب طرح نظام جامع برای آموزش به مددجویان اجرا شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گناوه از بهره‌مندی 23 مددجو از وام کارگشایی کمیته امداد گناوه خبر داد.

علیپور با اشاره به اینکه کیفیت خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) به مددجویان رشد بالایی داشته است، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 23 مورد وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد این شهرستان داده شده است.

وی افزود: این وام‌ها برای به مددجویان دارای مشکلات غیرمنتظره و ضروری در آذرماه سال جاری در جهت رفع مشکلات از قبیل تعمیر مسکن، خرید و تعمیر وسایل اساسی زندگی و خرید وسایل کمک آموزشی و تحصیلی از قبیل رایانه و کتاب‌های کنکور و کمک آموزشی بوده است.

انتهای پیام/66002/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول