اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی ‌فقیه در لرستان:

جدایی حوزه و دانشگاه تفکری استعماری است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: جدایی حوزه و دانشگاه از یکدیگر، تفکری استعماری است و هدف آن نیز منزوی کردن دین و از بین‌ بردن نقش دین در زندگی مردم است.

جدایی حوزه و دانشگاه تفکری استعماری است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد به نقل از پایگاه اطلاع‎رسانی نماینده ولی‌فقیه در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی در دیدار اعضای دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه استان، گفت: علم و دین هر دو مسئولیت‌‌آور هستند و اساتید حوزه و دانشگاه نباید نسبت به مسائل پیرامون خود بی‌تفاوت بوده و زمینه رواج بی‌تفاوتی را در حوزه و دانشگاه فراهم کنند.

وی اظهار داشت: همچنین برداشت‌های غلط از وحدت حوزه و دانشگاه از دیگر چالش‌های فراروی وحدت حوزه و دانشگاه است و باید برداشت‌های غلطی که از این مقوله مهم وجود دارد، اصلاح شوند.

امام جمعه خرم‎آباد گفت: سیاست‌محوری دشمنان ایجاد تفرقه میان حوزه و دانشگاه است و در این شرایط حاکم‌ شدن روحیه خود برتربینی بر این دو نهاد همانند آفتی بزرگ در وحدت حوزه و دانشگاه نمایان می‎شود.

به گفته وی وحدت حوزه و دانشگاه همانند دو بال برای رسیدن به مقصد است و برای رسیدن به هدف مشترک که همانا رشد و تعالی و سعادت است، باید از جایگاه فکری و فرهنگی حوزه و دانشگاه و ظرفیت‌های موجود این دو نهاد استفاده شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: جدایی حوزه و دانشگاه از یکدیگر، تفکری استعماری است و هدف آن نیز منزوی کردن دین و از بین‌ بردن نقش دین در زندگی مردم است.

انتهای‌پیام/2304/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول