اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم:

وحدت حوزه و دانشگاه موجب استقلال علمی و پیشرفت کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار رباط کریم گفت: وحدت حوزه دانشگاه موجب استقلال علمی و پیشرفت بیشتر کشور می‌شود.

وحدت حوزه و دانشگاه موجب استقلال علمی و پیشرفت کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، بیژن سلیمان‌پور ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه پیام‌نور رباط کریم اظهار کرد: بدخواهان در تلاش هستند تا حوزه و دانشگاه را در مقابل هم قرار دهند و با استفاده از این فرصت به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: هر چه بیشتر حوزه و دانشگاه به هم نزدیک شوند دشمنان مأیوس‌تر و سرشکسته‌تر خواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه تلاش دشمنان برای مقابل هم قرار دادن حوزه و دانشگاه به نتیجه نخواهد رسید، افزود: حوزه و دانشگاه به هیچ وجه در مقابل هم نیستند بلکه این دو حوزه با اتحاد و همدلی از تأثیرگذارترین نهادها به منظور مقابله با دشمنان محسوب می‌شوند.

سلیمان‌پور با تأکید بر اینکه اتحاد و وحدت این دو مرکز باعث افزایش کارآیی علمی کشور می‌شود ادامه داد: ایجاد وحدت بین متفکران دینی و علمی جامعه سبب می‌شود تا برای همیشه دشمنان و استکبار جهانی هراسی در دل داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه باید برای وحدت بیشتر بین حوزه و دانشگاه اقدامات موثرتری صورت گیرد گفت: امروز دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه کشور متحد بوده و با پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب و با به کارگیری بصیرت و هوشیاری، در مسیر تعالی و پیشرفت و تولید علم حرکت می‌کنند.

فرماندار رباط کریم دستیابی ایران اسلامی به علوم مختلف و ارتقای جایگاه علمی ایران در بین کشورهای منطقه را نتیجه همان اتحاد و همدلی حوزه و دانشگاه عنوان کرد.

انتهای پیام/2302/ح/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول