اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مقدم‌فر صورت گرفت

بررسی عملکرد فرهنگی دولت‌های اصلاحات و کنونی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سپاه پاسداران با بیان اینکه دستگاه فرهنگی در دولت اصلاحات به دنبال براندازی بود گفت: قیاس عملکرد فرهنگی دولت کنونی با دولت اصلاحات قیاس مع‌الفارق است.

بررسی عملکرد فرهنگی دولت‌های اصلاحات و کنونی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس حمیدرضا مقدم‌فر سه شنبه شب در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی پیرامون وضعیت فرهنگی جامعه و کشور در دولت احمدی‌‌نژاد و مقایسه آن با دولت اصلاحات، اظهار داشت: در دوران اصلاحات وزیری در راس دستگاه فرهنگی بود که امروز باعث شرمندگی تمام اصلاحات شده است.

وی ادامه داد: وزیری که شعارش تسامح و تساهل فرهنگی بود، همان مشی‌ که در دوران اصلاحات داشت اکنون نیز در لندن دارد و در اختیار سعودی‌ها و سرویس‌های امریکایی و انگلیسی قرار می‌گیرد.

معاون فرهنگی سپاه اضافه کرد: در آن زمان مهاجرانی به عنوان یک لیدر فرهنگی با این خصوصیات در دولت اصلاحات فعالیت می‌کرد اما در دولت احمدی‌نژاد اگر نقایصی در حوزه فرهنگی وجود دارد، در راس دستگاه فرهنگی‌اش کسی همانند آقای حسینی حضور دارد که فردی فرهنگی است و به اصل و اصول‌ آرمان‌های نظام توجه‌ای ویژه دارد.

مقدم‌فر افزود: خط مشی فرهنگ در دوره اصلاحات خط مشی استحاله نظام و حذف و پاک کردن ارزش‌ها و ستیزه با هنجارهای نظام بود، این در حالی است که امروز این امر وجود ندارد.

وی افزود: انتقاداتی وجود دارد اما قیاس دوران اصلاحات با دوره الان در حوزه فرهنگی قیاس مع‌الفارق است چرا که در دوره اصلاحات دستگاه فرهنگی دولت به دنبال براندازی، تسامح و تساهل بود.

معاون فرهنگی سپاه اضافه کرد: اگر هم در این دوره انتقاداتی بیان می‌شود به خاطر این است که انتظارات رهبری در حوزه فرهنگی آن گونه که باید برآورده نشده است.

مقدم‌فر همچنین یادآور شد: پرداختن به این بحث خواهان صرف زمانی زیاد و بررسی در تمامی ابعاد و زمینه‌هاست.

انتهای پیام/88001/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول