اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان جم:

برای تولید علم ابتدا باید تولید فکر کرد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان جم گفت: برای تولید علم ابتدا باید تولید فکر کرد.

برای تولید علم ابتدا باید تولید فکر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمد کارگر شامگاه سه‌شنبه در نشست وحدت حوزه و دانشگاه در شهرستان جم اظهار داشت: شهرستان جم دارای جایگاهی بلند در آسمان علم و ادب ایران است و باید قدر استعدادهای شهرستان را بدانیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان جم با بیان اینکه برای تولید علم ابتدا باید تولید فکر کرد افزود: برای تولید فکر باید همه اندیشه‌ها را شنید و با رعایت احترام به همه افکار بهترین اندیشه‌ها را پاس داشت.

کارگر بیان کرد: ما به‌جای میوه‌ها به ریشه‌ها توجه کنیم، ریشه مشترک ما در حوزه و دانشگاه ارزش‌ها و باورهای انسانی و آرمان‌های مشترک هستند و مصداق عینی انقلاب و دفاع مقدس، شخصیت‌های بزرگ جنگ مثل شهید چمران، شهید باکری و شهید ستاری‌ هستند که اکثرا دانشگاهی بودند.

وی افزود: برای تولید فکر باید دارای اندیشه چند بعدی همچون علامه جعفری بود که هم در حوزه دین به اجتهاد رسید و هم در فلسفه و هم در ادبیات 15 جلد شرح مثنوی و معنوی نگاشت و هم در حوزه هنر سرآمد روزگار بود؛ به طوری که با اندیشمندانی از جهان غرب همچون بل تراندراسلو ژال پل سارتر مناظره مکتوب داشت.

رئیس دانشگاه آزاد جم خاطرنشان کرد: بنده بر این اعتقادم که بین حوزه و دانشگاه در شهرستان جم رابطه خوبی وجود دارد و در جریان اخیر که شیطنت‌هایی برای اختلاف‌افکنی صورت گرفت، نخستین کسانی که به حمایت از دانشگاه برخواستند چهره‌های حوزوی شهرستان بودند.

کارگر اذعان داشت: تعدادی اندک‌شمار در شهرستان طوری وانمود کردند که وحدت بین حوزه، دانشگاه و نظام کم‌رنگ شده در صورتی‌که ما به‌نمایندگی از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آزاد، فنی و مهندسی و پیام‌نور شهرستان جم اعلام می‌کنیم که با تمام قامت در راستای اعتلای کشور عزیزمان ایران و آرمان‌های بلند امام راحل و شهدای عزیز گوش به فرمان پیر فرزانه انقلاب ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/2451/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول