اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین جلسه مجمع جامعه بسیج زنان قزوین مطرح شد

ترویج الگوهای رفتاری مناسب در جامعه

خبرگزاری فارس: مسئولان راهبردی و اندیشه‌ورزان بسیج جامعه زنان شهرستان‌های آبیک، آوج، البرز، بویین‌زهرا و تاکستان آسیب‌ها و تهدیدات پیش‌روی شهرستان‌های خود را مطرح کردند.

ترویج الگوهای رفتاری مناسب در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در نخستین جلسه مجمع بسیج جامعه زنان استان قزوین که با موضوع حجاب و عفاف در سالن اجتماعات سپاه استان برگزار شد، مسئولان راهبردی و اندیشه‌ورزان بسیج جامعه زنان شهرستان‌های آبیک، آوج، البرز، بویین‌زهرا و تاکستان آسیب‌ها و تهدیدات پیش روی شهرستان‌های خود را مطرح کردند.

از جمله موضوعاتی که مسئولان نواحی استان قزوین مطرح کردند می‌توان به اهمیت دادن بیشتر آموزش و پرورش به مقوله حجاب، بومی شدن دانشجویان دانشگاه‌ها، افزایش نگرش خانواده‌ها به مقوله حجاب و شناخت اهداف دشمنان در این زمینه، عدم تنوع در پوشش و البسه برای بانوان، ضرورت فاطمه‌شناسی، ترویج فرهنگ حجاب با طرح چهره به چهره، برخورد قاطع و قانونی با بدحجابان، ترویج الگوهای رفتاری مناسب در جامعه، استفاده از روانشناسان مجرب در زمینه مشاوره دادن به خانواده‌ها، ترویج الگوهای ایرانی و مذهبی، جذب نیروهای محجبه در ادارات و سازمان‌ها، واکاوی ریشه‌های بدحجابی، زدودن بدحجابی به‌عنوان یک ارزش در جامعه، استفاده از طلاب و روحانیون برای مشاوره در امر ازدواج، مقید شدن کارمندان ادارات به رعایت حجاب و تولید مستندات تلویزیونی با عنوان هجمه دشمن و حجاب اشاره کرد.

طاهره‌بیگم سیدی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین با برگزاری انتخابات اعضای مجمع بسیج جامعه زنان استان قزوین به‌عنوان رئیس مجمع بسیج جامعه زنان این استان انتخاب و معرفی شد.

در این جلسه با رأی اعضای مجمع بسیج جامعه شهر قزوین و شهرستان‌های تابعه استان قزوین، نرگس آقازاده به عنوان نایب‌رئیس مجمع بسیج جامعه زنان استان قزوین و لیلا رضایی به عنوان نایب‌رئیس اول مجمع بسیج جامعه زنان استان قزوین معرفی و انتخاب شد.

انتهای پیام/77006/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول