اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جم:

دشمن همواره از نام بسیج و بسیجی هراس دارد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جم گفت: دشمن همواره از نام بسیج و بسیجی هراس دارد.

دشمن همواره از نام بسیج و بسیجی هراس دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام قدرت‌الله پورغلام شامگاه دوشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بخش ریز در شهرستان جم اظهار داشت: امروز دشمنان با تهدیدهای مختلف و جنگ نرم در برابر ایران اسلامی قرار گرفته‌اند و بسیج نقش مهمی در ایستادگی در برابر دشمنان دارد.

وی با تأکید بر اینکه دشمن همواره از نام بسیج و بسیجی هراس دارد، افزود: خوشبختانه هم‌اکنون شاهد تقویت بسیج در سراسر کشور هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان جم با اشاره به اینکه پذیرفتن مسئولیت‌ها برای خدمت در راه خداست، خاطرنشان کرد: امروز ما در مراسمی حضور پیدا کرده‌ایم تا از زحمات و خدمات سربازی که مدتی در سمت سربازی امام زمان (عج) در مجموعه بسیج بخش ریز خدمت کرده تقدیر کنیم.

پورغلام تصریح کرد: دوره مسئولیت یکی از دوره‌هایی است که خداوند برای ما تقدیر فرموده و این یک دوره از زندگی ماست و باید از این دوره‌ها به نحوه مطلوب استفاده کنیم که اثربخش باشد.

وی گفت: فساد و بی‌بندوباری در نسل جوان و فاصله انداختن بین مردم و مسئولین از تهدیدهای هر کشور است و بسیج این مشکل را در کشور حل کرده است.

این مسئول افزود: تفکر بسیجی بود که انقلاب اسلامی در جنگ به پیروزی رسید و موجب تثبیت آن شد و امروزه هیچ کشوری جرأت تعرض به جمهوری اسلامی را ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان جم خاطرنشان کرد: جنگ 33 روزه، 22 روزه و هشت روزه در غزه نتیجه ایستادگی بسیجیان است.

انتهای پیام/2451/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول