اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه گچساران:

رزمایش 10 هزار نفری گچساران بازتاب زیادی در جهان داشت

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ 10 هزار نفری این شهرستان گفت: این رزمایش بازتاب‌های زیادی در سطح جهان داشت.

رزمایش 10 هزار نفری گچساران بازتاب زیادی در جهان داشت

جهانگیر انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: روشنگری و بصیرت‌افزایی بسیجیان یکی از برنامه‌های اصلی ما در هفته بسیج است و به دنبال این هستیم که با توجه به برنامه‌ها و اهداف دشمنان، میزان روشنگری بسیجیان را افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در هفته بسیج برنامه‌های متنوعی داریم و با توجه به تقارن این هفته با ماه محرم، تلاش داریم که برنامه‌های هفته بسیج متناسب با ماه محرم باشد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران از برگزاری نشست و دیدار اصناف و بازاریان با امام جمعه در خصوص بازار اسلامی در هفته بسیج خبر داد و افزود: در این نشست اصناف و بازاریان با روش‌ها و شیوه‌های بازار اسلامی آشنا می‌شوند.

انصاری یکی از برنامه‌های هفته بسیج در گچساران را توجه و اهمیت به فضای سایبری عنوان و اذعان کرد: با توجه به اهداف و برنامه‌های دشمنان علیه ایران در زمینه جنگ نرم، تلاش داریم که فضای سایبری و وبلاگ‌نویسی را گسترش دهیم.

وی یادآور شد: شعار هفته بسیج امسال «بسیج امتداد عاشورا» نام‌گذاری شده و با توجه به تقارن هفته بسیج با ماه محرم، شعارهای این هفته متناسب با این ماه انتخاب و نام‌گذاری شده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران بیان کرد: بسیجی گوش به فرمان ولایت بوده و قلبش برای نظام و انقلاب می‌تپد و ادامه‌دهنده راه شهدا و آرمان‌های نظام است.

انصاری افزود: بسیجیان مردمانی غیور و ولایت‌مداری هستند که گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده و پا به رکاب میدان‌داری و آماده جان فشانی هستند.

وی با بیان اینکه بیشتر بسیجیان را جوانان شامل می‌شوند، افزود: امروزه بسیج نقش بزرگ و پررنگی در جامعه دارد و این بسیج است که می‌تواند به خوبی از کشور در مقابل اهداف و برنامه‌های شوم دشمنان دفاع کند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ 10 هزار نفری این شهرستان گفت: این رزمایش بازتاب‌های زیادی در سطح جهان داشت.

انتهای پیام/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول