اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فومن تاکید کرد

ضرورت شناخت اندیشه‌های شهید مفتح توسط دانشجویان و حوزویان

خبرگزاری فارس: امام جمعه فومن شناخت افکار و اندیشه‌های شهید مفتح را برای دانشجویان و حوزویان امری ضروری دانست.

ضرورت شناخت اندیشه‌های شهید مفتح توسط دانشجویان و حوزویان

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسن صفوی در دیدار با رئیس، اعضای شورای فرهنگی و جمعی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت، اظهار کرد: شهید دکتر محمد مفتح با فعالیت‌های گسترده علمی و فرهنگی خود در حوزه و دانشگاه موجب عملیاتی شدن اهداف عرصه تعلیم و تربیت شد.

وی از دانشجویان و حوزویان خواست تا افکار و اندیشه‌های شهید مفتح را بشناسند و برای اجرایی شدن این افکار در سطح دانشگاه‌ها و حوزه‌ها بکوشند.

این استاد حوزه علمیه حضرت آیت‌الله‌العظمی بهجت فومنی(ره) با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه در گرو پیوند ناگسستنی دین با علم است، ابراز کرد: دانشگاه و حوزه قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهم و تاثیرگذاری در عرصه‌های سرنوشت کشور داشته‌اند.

وی از اهتمام ویژه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت نسبت به مسایل دینی و فرهنگی قدردانی کرد و برگزاری همایش وحدت حوزه و دانشگاه از سوی این واحد دانشگاهی را ستودنی خواند.

رئیس دانشگاه اسلامی واحد فومن و شفت نیز در دیدار مذکور با تبریک فرارسیدن هفته وحدت حوزه و دانشگاه و گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مفتح گفت: مسئله وحدت حوزه و دانشگاه یکی از مهم‌ترین مسایل جاری در عرصه فرهنگی کشور است که توجه به این امر موجب تعالی جامعه می‌شود.

مجتبی ملکی‌چوبری، تقویت مباحث ارزش‌های اسلامی و دینی با حضور علمای حوزه علمیه و روحانیون برای حضور پررنگ جوانان در فضای علمی و فرهنگی دانشگاهی تاثیرگذار دانست. 

وی از برگزاری همایش وحدت حوزه و دانشگاه از طرف دانشگاه آزاد فومن و شفت با همکاری ستاد نماز جمعه، حوزه علمیه، بسیج اساتید و بسیج طلاب و روحانیون فومن روز چهارشنبه 29 آذر جاری از ساعت 14 عصر در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/84002/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول