اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف توسعه فرهنگ عفاف صورت گرفت

برپایی کارگاه یک‌ روزه عفاف و حجاب در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: کارگاه یک‌ روزه عفاف و حجاب با هدف توسعه فرهنگ عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا برگزار شد.

برپایی کارگاه یک‌ روزه عفاف و حجاب در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، کارگاه فرهنگی- پژوهشی روش‌های تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف امروز به همت دفتر مطالعات و آموزش نیروی انسانی کانون فرهنگ اسلامی و نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا در سالن جلسات این واحد‌ آموزشی برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی در این کارگاه  که به صورت یک‌ روزه برپا شده بود با تسلیت ایام عزاداری و سوگواری اباعبدالله‌ الحسین (ع) اظهار داشت: اشاعه فرهنگ عاشورایی امروز وظیفه‌ای شرعی و بر عهده همه مسلمانان و به ویژه شیعیان قرار دارد و همه لازم است تا برای ترویج این فرهنگ همواره تلاش و جدیت کنند.

استاد و کارشناس مسائل دینی افزود: مسئله حجاب در حال حاضر یک چالش فرهنگی و اجتماعی روز در جامعه بوده که لازم است توجه ویژه‌ای به آن صورت گیرد. 

وی با اشاره به وجود آیات و همچنین روایات متعدد پیرامون مسئله و ماهیت حجاب و عفاف تصریح کرد: نقش مسئولان و به ویژه دولت در زمینه حجاب بسیار گسترده بوده و لازم است تا با بررسی و چالش‌شناسی عوامل و ریشه‌های مختلف بدحجابی و همچنین راهکار ترویج و فرهنگ‌سازی در این زمینه جست‌وجو شود.

حسینی در پایان با قدردانی از برگزارکنندگان چنین مراسمی ماهیت برنامه و مخاطبان این کارگاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان بویین زهرا را رضایت‌بخش و مفید ارزیابی کرد.

این کارگاه یک‌ روزه در سطح معاونان و مدیران منطقه 12 دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده بود.

انتهای پیام/77005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول